دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 4 شهريور 1393
کد 231

هفته دولت گرامی باد

هفته اول شهريور ماه، با نام و ياد شهيدان والا مقام"رجايي"و" باهنر" مزين و به نام هفته دولت نامگذاري شده است.

هفته دولت گرامی باد

هفته اول شهريور ماه، با نام و ياد شهيدان والا مقام"رجايي"و" باهنر" مزين و به نام هفته دولت نامگذاري شده است. 
 هفته اي كه يادآور فداكاري‏هاي فرزندان پاك نهاد و گرانقدر انقلاب و احيا كننده روزهاي پرشور خدمتگزاري اين شهيدان بزرگ
 و نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي در جهت تحكيم، سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران عزيز است.بي شك
با گرامیداشت یاد شهیدان بزرگوار دولت به وی‍ژه شهیدان رجایی و باهنر که از شخصیت‌های انقلابی، ایثارگر، مردمی، اندیشمند و صبور بودند، فیض شهادت را جزای اخلاص، پاکی و ایثار این عزیزان و خدمات ارزشمند آنان به اسلام و انقلاب و کشور در قبل و بعد از انقلاب دانست . همراهي ملت با دولت و پشتيباني آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن محسوب مي شود  و اين رابطه به مصداق كلام امام خميني (ره)، رهبر كبير انقلاب، كه فرمودند:  اگر يك حكومتي، ارزش هايش ارزش هاي انساني، اخلاقي و اسلامي باشد و بخواهد خدمت به نوع خودش بكند و خودش را خدمت گزار بداند، قهراً ملت با اوست و قهراً يك قدرت خارجي نميتواند او را تحت تأثير قرار بدهد."، تا هنگامي كه دولت،  يك دولت ارزشي و خدمت گزار باشد پايدار خواهد ماند.

 هفته دولت ، فرصتي است تا اندكي تأمل كنيم و به آن چه در گذر شتابزده زمان پنهان مانده، نظر افكنيم. بايد رنج و تلاش مسؤولان متعهد كشور را ارج نهيم، خدمت هاي ناديدني دولت مردان خدمت گزار و صاحب منصبان درد آشنا را سپاس گوييم ، به همه تلاشگران  و زحمت كشان نظام جمهوري اسلامي خسته نباشيد بگوييم و  با احترام به منشور اخلاقي و سياست هاي دولت تدبير و اميد "آرامش و اميد" را كه شعار برگزيده  امسال هفته دولت است براي ميهن عزيزمان آرزو كنيم.
همچنين فرصت را غنيمت شمرده روز چهارم شهريور ماه را كه به پاس تجليل از زحمات كارمندان عزيز به نام روز كارمند نام گذاري شده، به تمامي كاركنان و پرسنل خدوم و پرتلاش دانشگاه فني و حرفه اي تبريك عرض نموده و از زحمات صادقانه و متعهدانه آن ها تشكر و قدر داني مي نماييم.

امید است دانشگاه محلی برای تربیت افرادی عالم، دانشمند و متخلق به اخلاق اسلامی و برخوردار از هویت اسلامی – ایرانی و تأثیرگذار برای جامعه با هدف ارتقای کیفیت علمی موفق باشد.



روابط عمومي دانشگاه فني و حرفه اي

منطقه یک کشور


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 4 شهريور 1393
  • ساعت 13
  • توسط مدیر سایت
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh