دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : پنجشنبه 27 شهريور 1393
کد 267

پيام معاون آموزشي دانشگاه فنی وحرفه ای کشور به مناسبت آغاز سال تحصيلي 94-93

جامعه ي فاضل،فرهيخته وانديشمنددانشگاه فني وحرفه اي:

پيام معاون آموزشي دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصيلي 94-93

بسمه تعالی

سپاس و ستايش خداوندي را سزاست كه انسان را عاقل آفريد و به واسطه ي آن، او را بر همه ي موجودات فضيلت بخشيد. منت بي انتها و شكر بي حد، مخصوص خدايي است كه معدودي از انسان ها را به واسطه ي بهره گيري از قوّ ه ي تفكر الهي، مأمور اصلاح امور و هدايت آحاد جامعه ي بشري نموده است .
جامعه ي فاضل،فرهيخته وانديشمنددانشگاه فني وحرفه اي
بي ترديد، تقارن شروع سال تحصيلي با آغاز هفته ي دفاع مقدس دليل محكمي براي اثبات حقانيت راهي است كه فرزندان اين مرز و بوم برگزيده اند تا ضمن صيانت عالمانه از كشور و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به وعده ي الهي كه از زبان پيامبر نور و رحمت جاري شده و در آن، فرزندان اين سرزمين را براي دستيابي به علوم بشري محق دانسته است، نيز تحقق بخشند .
ضمن ارج نهادن به تلاش هاي ايثارگونه ي مدافعان حريم مقدّس قرآن و اهل بيت (عليهم السلام) و مجاهدان عرصه ي علم و عمل، از خداوند منان شادي روح امام راحل (ره) و شهداي انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي، به ويژه شهداي عرصه ي پيشرفت علم و فناوري كشور را مسألت مي نماييم و براي سلامتي مقام عظماي رهبري و توفيق خدمتگزاري شايسته به همه ي خدمتگزاران به اين كشور و نظام مقدس دعا مي كنيم.
اينك كه دانشگاه فني وحرفه اي ضمن بهره گيري منطقي از تحولات در ساختار سازماني، خود منشأ تحول بزرگي در حوزه ي آموزش هاي عالي فني وحرفه اي شده است، رجاء واثق داريم كه تلاش مضاعف به همراه همدلي و ايثار شما گراميان ، فصل نويني را براي دستيابي به اهداف متعالي نظام آموزش كشور فراهم آورده است.
بنابراين، ضمن تبريك آغاز سال تحصيلي 94ـ1393 به اساتيد گرامي و دانشجويان عزيز و كليه همكاران محترم دانشگاه فني وحرفه اي، به حول وقوّه ي الهي و با استمداد از ارواح مقدس ائمه ي اطهار (عليهم السلام) و عنايت ويژه ي آقا امام زمان(عج) و تحت رهبري داعيانه ي مقام معظم رهبري و با اميد به تدبير راهگشاي دولتمردان و همه ي دست اندركاران عرصه ي تعليم و تربيت، فصل جديد تلاش و كوشش به همراه همراهي و مهرباني را براي تحقق اهداف اين دانشگاه و تربيت پنجه هاي كارآمد آغاز مي كنيم و در آن شادابي ، نشاط و بهروزي را براي شما عزيزان و خانواده هاي گرامي تان آرزومنديم.

                                                                                                                                                                        
اصغر كشت كار
                                                                                                                                                                        معاون آموزشي
 

 

  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 27 شهريور 1393
  • ساعت 08
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh