دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 29 مهر 1393
کد 289

آغازثبت نام اولیه حج عمره دانشگاهیان 94-93

خواهشمند است قبل از ثبت نام به دقت نکات ذيل را مطالعه و رعايت فرمائيد
1- ثبت نام از تاريخ 27/7/93 آغاز و تا تاريخ 10/8/93 ادامه خواهد داشت و قرعه كشي در تاريخ 17/8/93 و 18/8/93 ،توسط نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در استان محل تحصیل و به صورت سیستمی انجام خواهد شد و نتيجه از طريق سایت و پيام كوتاه به اطلاع برگزيدگان خواهد رسيد .

ثبت نام اولیه حج عمره دانشگاهیان 94-93


              خواهشمند است قبل از ثبت نام به دقت نکات ذيل را مطالعه و رعايت فرمائيد

      1- ثبت نام از تاريخ 27/7/93 آغاز و تا تاريخ 10/8/93 ادامه خواهد داشت و قرعه كشي در تاريخ 17/8/93 و 18/8/93 ،توسط نماینده ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان در استان محل تحصیل و به صورت سیستمی انجام خواهد شد و نتيجه از طريق سایت و پيام كوتاه به اطلاع برگزيدگان خواهد رسيد .

            نکته- هر فرد برای ثبت نام به اطلاعات مندرج در کارت ملی و شناسنامه خود و همراهان و شماره دانشجویی نیاز دارد.قبل از شروع ثبت نام؛لطفاً این مدارک را آماده بفرمایید .
            تذکر- تاریخ و ساعت دقیق قرعه کشی را در سایت لبیک ملاحظه فرمائید .

            تذکر- با توجه به اهمیت ورود دقیق اطلاعات فردی، لطفا از ثبت نام کردن برای دوستان و هم دانشگاهیان خود خودداری فرمائید .

            تذکر- ممكن است به دلايل مخابراتي پيام كوتاه ارسالي به شماره تلفن همراه شما تحویل نگردد، لذا در تاريخ مقرر به سايت مراجعه نموده و از نتيجه قرعه كشي مطلع شويد .

      2- هنوز هزینه دقیق و نهایی حج عمره در سال جاری از سوی سازمان حج و زیارت اعلام نگردیده است، هزینه عمره دانشگاهیان در سال گذشته حدوداً مبلغ 19200000 ریال بوده است. که این مبلغ ممکن است در سال جاری افزایش یابد .

      تذکر مهم- در صورت پذیرفته شدن در قرعه کشی به عنوان زائر اصلی و ذخیره می بایست مبلغ هفتصد و پنجاه هزار تومان (برای هر نفر) در بانک تجارت سپرده گذاری عمره دانشگاهیان صورت پذیرد. و مابقی هزینه سفر یک ماه قبل از اعزام می بایست واریز گردد .

      3- مبلغ یک میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت 20 ماهه به هر نفر از طرف بانک تجارت پرداخت می گردد .

      4- زمان اعزام احتمالاً از اوایل فروردین 94 لغایت اردیبهشت94 خواهد بود، لذا دانشگاهیان محترم با درنظرگرفتن محدوديت برنامه دانشگاهی خود اقدام به ثبت نام نمايند .

      
      5- ایستگاه پروازی بر اساس استان محل تحصیل و یا تدریس تعیین می گردد. تعیین کاروان و تاریخ پرواز، توسط ستاد عمره دانشگاهیان تعیین خواهد شد و امکان جابه جائی وجود نخواهد داشت .


6- با توجه به اينكه ملاك شناسايي زائرين عمره گذار كد ملي مي باشد، در وارد كردن كد ملي براي ثبت نام دقت فرمائيد. در صورتيكه كد ملي وارد شده با كد ملي حقيقي فردي تناقض داشته باشد ؛امكان تصحيح آن وجود نخواهد داشت و در صورت پذيرفته شدن درقرعه كشي ‌از اعزام ايشان جلوگيري بعمل مي آيد .

      7- توجه فرمائید سهمیه دانشگاه ها از قبل مشخص بوده و هر شخص در قرعه کشی دانشگاه خود شرکت خواهد نمود لذا در صورتیکه دانشگاه انتخاب شده با دانشگاه واقعی شخص تناقض داشته باشد در مرحله بعد از اعزام شخص جلوگیری خواهد شد لذا در انتخاب نام دانشگاه خود نهایت دقت را مبذول فرمایید .

    

      8- برای اعزام داشتن گواهی اشتغال به تحصیل و یا حکم کارگزینی هیئت علمی ضروری است وامکان ثبت نام و اعزام کارمندان دانشگاه وجود ندارد .

      9- پس از انتخاب نوع ثبت نام و ثبت مشخصات و اطلاعات در سيستم،‌ فرم ثبت نام براي شما صادر خواهد شد از فرم  ثبت نام پرينت گرفته ونزد خود نگه داريد .

           تذکر- پس از تكميل فرم ثبت نام در سيستم، امكان پرينت فرم در هر موقع كه به پرينتر دسترسي داريد با وارد كردن كد ملي فراهم مي گردد .

           تذکر- درضمن با توجه به سیستمی بودن قرعه کشی، نیاز به تحویل پرینت فرم ثبت نام به دانشگاه نمی باشد .

      10- ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در مرحله اعزام ضروری است لذا دانشجویان فارغ التحصیل از ثبت نام خودداری فرمایند .

11- افرادی که قبلاً با کاروان های عمره دانشجوئی (دانشگاهیان) مشرف شده اند امکان ثبت نام و تشرف در قالب کاروان های دانشگاهیان را نخواهند داشت .

      12- امکان همراه بردن فردی غیراز همسریا فرزند(مثل: پدر، مادر و ...) وجودندارد. همچنین امکان واگذاری سهمیه به فرد دیگری وجود ندارد .

      13- توجه فرمایید که اولین گام پس از آگاهی از پذیرفته شدن در قرعه کشی؛ مراجعه به همین سایت و نهایی کردن ثبت نام می باشد .و چنانچه در بازه زمانی مقرر برای نهایی کردن ثبت نام مراجعه نشود به منزله انصراف می باشد .

      14- دانشجویان پذیرفته شده در قرعه کشی می بایست در آموزش های مجازی ویژه ای شرکت کرده و نمرات لازم را کسب نمایند .

      15- امکان ثبت نام دانشجویان پسر مجرد بیشتر از 40 سال وجود ندارد .

قابل توجه دانشجویان و اساتید متاهل متقاضی 2یا 3 نفره

      1- افرادی که همسر و یا فرزندشان دانشگاهی باشند از شانس بیشتری در قرعه کشی برخوردار خواهند بود .

      2- زوج دانشجویی که به همراه فرزند بالای دو سال ثبت نام می کنند، 3نفره محسوب می شوند و اگر به همراه فرزند زیر دو سال ثبت نام نمایند؛ (به دلیل اینکه فرزند زیر 2 سال؛ سهمیه محسوب نمی شود)،2نفره محسوب می گردد .

      3- متقاضیان سه نفره علاوه بر اعزام فرزند بالای 2 سال می توانند فرزند زیر 2 سال نیز همراه ببرند. لیکن درج مشخصات فرزند زیر 2سال در محل مشخص شده فرم ثبت نام الزامی است .

      4- منظور از سن فرزند بالای دو سال، سن از تاریخ تولد تا روز پرواز (تقریباً فروردین 1394) می باشد .

      5- در هنگام ثبت نام، به نوع ثبت نام (2 نفره و 3 نفره) دقت فرمایید. در صورت پذیرفته شدن 3 نفره در قرعه کشی، امکان اعزام 2 نفره و حتی مجردی و بالعکس ممکن نمی باشد .

      6- اساتیدی که بصورت یک نفره و بدون همراه ثبت نام نمایند شانس بیشتری برای پذیرفته شدن در قرعه کشی دارا می باشند .

      تذکر- لازم به ذکر است پس از پذیرفته شدن در قرعه کشی امکان اضافه کردن همراه(همسر) به هیچ عنوان مقدور نمی باشد .

      7- امکان ثبت نام بیش از 3 نفربرای هر نفر در عمره دانشگاهیان به هیچ عنوان وجود ندارد .

      8- نرخ گروه سنی 7 تا 12 سال معادل 70درصد هزینه بزرگسال، 2تا7 سال 60 درصد هرینه بزرگسال و زیر 2سال 10 درصد هزینه بزگسال می باشد .


      تذکر- گروه سنی بزرگسال به معنی سن بالای 12 سال می باشد .

 

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 29 مهر 1393
  • ساعت 04
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh