دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 28 بهمن 1393
کد 348

دکتر خدیوی: در دانشگاهی که علم تبدیل به ثروت نشود بی فایده است.

به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پر شور خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای مراسمی برگزار شد.
در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجرکه در دانشکده ی فنی و حرفه ای تبریز برگزار شد دکتر کیانی معاون اداری ، مالی و مدیریت منابع ضمن خوش آمدگویی وتبریک ایام دهه فجر، از پتانسیل و ظرفیت بالای این دانشگاه در جمع خانواده ها مطا لبی را ارائه نمودند و ایشان از عملکرد شش ماه گذشته این دانشگاه که به سوی کار آفرین نمودن دانشگاه سعی و تلاش می شود تااینکه دانشگاه فنی و حرفه ای در آینده نزدیک به جایگاه اصلی خودش برسد.

دکتر خدیوی: در دانشگاهی که علم تبدیل به ثروت نشود بی فایده است.

      به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پر شور خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای مراسمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر که در دانشکده ی فنی و حرفه ای تبریز برگزار شد دکتر کیانی معاون اداری ، مالی و مدیریت منابع ضمن خوش آمدگویی وتبریک ایام دهه فجر، از پتانسیل و ظرفیت بالای این دانشگاه در جمع خانواده ها مطا لبی را ارائه نمودند و ایشان از عملکرد شش ماه گذشته این دانشگاه که به سوی کار آفرین نمودن دانشگاه سعی و تلاش می شود تااینکه دانشگاه فنی و حرفه ای در آینده نزدیک به جایگاه اصلی خودش برسد.

در ادامه ریاست محترم دفاترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان دکتر خدیوی ضمن تبریک ایام ا...دهه فجر در دانشگاه فنی و حرفه ای اظهار کرد:در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانشگاهها هستند که جریان سازی و خط دهی را در جامعه پیاده می کنند و اگر در این دانشگاهها علم تبدیل به ثروت نشود بی فایده است دربین دانشگاهها، دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند به اشتغال زایی و ثروت آفرین بودن در مقابله با این تحریم ها به دولت کمک نماید.

وی گفت: امروز اینکه ما مرجعیت علمی داریم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و نقطه ی عطف آن، موفقیت دانشگاهها درخصوص تبدیل علم به ثروت است.

ریاست محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اظهار نمود: انقلاب اسلامی ایران در مسیر پیروزی و بعداز آن هزار راه رفته و هزار راه نرفته دارد؛ گردنه‌های بزرگی که ملت ایران در این مسیر طی کرده‌اند، جهانیان را مبهوت خویش ساخته و تا ابد برای وارثان آن مایه غرور و افتخار خواهد بود.

حجت‌الاسلام دکتر خدیوی تأکید کرد: امام خمینی(ره) یک قله رفیع بود و وقتی انقلاب کرد می‌ خواست ایران را نیز به قله‌ ای بلند و مستحکم دربرابر قله های جهانی تبدیل کند. او نمی خواست ایران در دامن قله های شرق و غرب رشد کند، بلکه هدف امام راحل از این انقلاب برافراشتن قله‌ای برای جاری شدن استعدادها و چشمه‌ های روشن ایمان و معرفت بود.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت درعرصه‌ های علمی مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است، افزود: فرهنگی که به پا خواست و انقلاب کرد، همان فرهنگ می‌تواند انقلاب را رشد و اعتلا بخشد؛ لذا پی‌ریزی تمدن نوین اسلامی باید برمبنای همان فرهنگ که همانا فرهنگ اسلامی و هویت ایرانی است، استوار شود. درمسیر تحقق این هدف نیز ما به دانشگاه ها به چشم فرصت می‌نگریم نه تهدید.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های استان خاطرنشان کرد: کسانی که می‌خواهند پیشرفت کنند باید همیشه پیش‌گام و جلودار باشند و از هیاهوهای توخالی و پوچ نهراسند؛ لذا انتظار می‌رود این دانشگاه در عرصه تبیین اقتصاد مقاومتی و گفتمان‌سازی آن، دربهره‌وری و کارآفرینی پیشرو وصف شکن باشد.

درادامه گروه موسیقی دانشجویان به هنرنمایی پرداختند واز فرزندان ممتاز علمی وقهرمانان ورزشی اساتید وکارکنان در رشته های فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس رومیزی ودارت تجلیل شد.

 

 

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 28 بهمن 1393
  • ساعت 18
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در سه شنبه 28 بهمن 1393
  • ساعت 18
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh