دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 6 مهر 1394
کد 560

پيام وزير علوم، تحقيقات و فناوری به مناسبت آغاز سال تحصيلی دانشگاهها و مراکز آمـوزش عالی

دکتر محمد فرهادی وزير علوم،تحقيقات و فناوری با صدور پيامی آغاز سال تحصيلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالي را به جامعه دانشگاهی و دانشجويان کشور تبريک گفت .
به گزارش روابط عمومی،متن پيام دکتر فرهادی به شرح ذيل است:

دکتر محمد فرهادی وزير علوم،تحقيقات و فناوری با صدور پيامی آغاز سال تحصيلی دانشگاهها و مراکز آموزش عالي 

را به جامعه دانشگاهی و دانشجويان کشور تبريک گفت .
به گزارش روابط عمومی،متن پيام دکتر فرهادی به شرح ذيل است:

    

 آغـاز سـال تحصيلی 95 – 1394 را به استادان، پژوهشگران، فناوران، مديران و کارکنان خـدوم و خستگی ناپذير و دانشجويان سرافراز و گرامی به خصوص دانشجويان جديد تبريک ميگويم.

نقش و منزلت تاريخی دانشمندان مسلمان و ايرانيان در پيشرفت علوم در جامعه علمی جهانی بر کسی پوشيده نيست و امروز، خبرهای افتخارآميز و غرورآفرين از رشد و ارتقای مستمر جايگاه علمی ايران اسلامی تائيدی دوباره و نمادی از پويايی و شکوفايی علمی ايران عزيز در عرصه های بين المللی است.

بدون ترديد جايگاه انديشمندان، دانش پژوهان و سرمايه های اصيل و گرانبهای اجتماعی در اخلاقيات دنيای کنونی و نيز در اقتصاد مبتنی بر دانايی، به همراه نوآوری و انديشه های پاک و پويا رقم می خورد و منابع انسانی عوامل بی بديل در شاخص های اصلی توسعه پايدار و همه جانبه به شمار می آيند.

جامعه علمی و دانشگاهی کشـور بر پايه آموزه های اسلام که "يعلوا و لا يعلی عليه" مجدّانه سعـی می نمايد با اتکا به حمايت های بی دريغ مقام معظم رهبری از برنامه های کيفی سازی و توسعه هدفمند آموزش عالی، ضمـن تحقق بخشيدن به دانشگاه های نسـل سـوم و کـارآفرين، بـر پايه برنامه های آمايشی کـلان به تربيت دانشجويان توانمند، با انگيزه و برخوردار از اخلاق نيکو مبادرت داشته و همزمان با افزايش همکاری های علمی بين المللی، افق های جديد و روشنی را در رسيدن به مرجعيت علمی منطقه و جهان اسلام باز ترسيم نمايد. 

اميدوارم در پرتو الطاف و عنايات الهی هر روز جايگاه چشمگيرتر در مراتب فضيلت و علم و اخلاق را در کشور نظاره گر بوده و در آينده ای نزديک قرار گرفتن ايران عزيز اسلامی را در تراز جهانی از نظر علم و فناوری شاهد باشيم./
            
                                                                                     دکتر محمد فرهادی
                                                                                        شهريور 1394

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 6 مهر 1394
  • ساعت 08
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh