دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 6 مهر 1394
کد 561

پیام رییس دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید

به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر مسعود شفیعی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی خطاب به دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور صادر کرد .
متن پیام رییس دانشگاه به شرح ذیل است :

به گزارش اداره کل روابط عمومی، دکتر مسعود شفیعی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی خطاب به دانشجویان و جامعه دانشگاهی کشور صادر کرد .
متن پیام رییس دانشگاه به شرح ذیل است :
ماه مهر، ماه شکوفایی و شادابی بوستان علم و دانش و فرهنگ است، شروع سال تحصیلی جدید و متعاقب آن شور و نشاطی که در مراکز علمی وآموزشی کشور بر پا می گردد، اگرچه در آغاز فصل خزان، اما به حقیقت تداعی گر زندگی و بالندگی موسم بهاران است.
خرّم بهار دانش و فرهنگ بر همه دانشگاهیان و فرهنگیان مبارک باد.
به همه اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای، سال تحصیلی جدید را تبریک و شادباش می گویم. از دانشجویان عزیز جدیدالورود، که از بین مجموعه دانشگاه ها و انتخاب ها، دانشگاه فنی و حرفه ای را برگزیده اند، به نوبه خود سپاسگزاری کرده و آرزومندم بتوانیم حسن اعتماد این عزیزان را پاسخ گفته و شرایط خوبی را برای تحصیل آنان فراهم آوریم. از مدیران، اساتید، کارکنان و نیز دانشجویان مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور می خواهم، در این مرحله گذار، پشتیبان و کمک حال دانشجویان جدید بوده و خلاء دوری از خانواده و دیار را، با لطف و محبت خویش، برای آنان پر نمایند.
در سال جاری آقای دکتر فرهادی وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، از چند مرکز دانشگاه فنی و حرفه ای بازدید نموده و در بیانات خود، عباراتی را در باره این دانشگاه به کار بردند که وظیفه و تکلیف ما را مضاعف می سازد. این که ایشان فرمودند : دانشگاه فنی و حرفه ای نمونه واقعی دانشگاه نسل سوم است، امتیاز و ارزش ویژه ای است که باید برای مراقبت و البته بالا بردن استانداردهای کیفی آن تلاش دو چندان کنیم و با عزم جدی، با توجه به نیاز جوانان بومی به اشتغال و همچنین شعار دولت که اشتغال به کار جوانان است، به سهم خود در این عرصه نقش آفرینی کنیم.
در پایان اینجانب با تبریک مجدد ایام بازگشایی دانشگاه ها و مراکز علمی و آموزشی، امیدوار هستم که با عنایت خداوند کریم، همّت و پشتکار همه ارکان دانشگاه بزرگ فنی و حرفه ای، در اقصی نقاط کشور بتوانیم، به عنوان دانشگاهی کارآفرین، تقاضا محور و نسل سومی، در تربیت نیروهای متخصص و کیفی مورد نیاز بخش های صنعتی و حرفه ای کشور موفق بوده و دین خود را به میهن عزیزمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا نماییم.

 

                                                                مسعود شفیعی

                                                       رییس دانشگاه فنی و حرفه ای

 

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 6 مهر 1394
  • ساعت 08
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh