دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 17 بهمن 1394
کد 695

بارسالت خطیر و تلاش چشمگیر دانشگاه فنی وحرفه ای می توان شاهد توسعه علمی و تحقق اجرای نقشه مهندسی در کشور و استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز در آئین افتتاح سالن «همایش هوشمند دانشکده فنی و حرفه تبریز»، ضمن تبریک ایام دهه فجر، دهه فجر امسال را آغاز یک دوره دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و جمهوری اسلامی ایران را یک کشور متدین، صلح جو و درعین حال مستقل در مسیر اعتلای کلمه الله برشمرد و گفت: نظام ما به عنوان یک الگوی اسلامی ایرانی برای کشورهای منطقه می باشد.

بارسالت خطیر و تلاش چشمگیر دانشگاه فنی وحرفه ای می توان شاهد توسعه علمی و تحقق اجرای نقشه مهندسی در کشور و استان آذربایجان شرقی شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز در آئین افتتاح سالن «همایش هوشمند دانشکده فنی و حرفه تبریز»، ضمن تبریک ایام دهه فجر، دهه فجر امسال را آغاز یک دوره دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و جمهوری اسلامی ایران را یک کشور متدین، صلح جو و درعین حال مستقل در مسیر اعتلای کلمه الله برشمرد و گفت: نظام ما به عنوان یک الگوی اسلامی ایرانی برای کشورهای منطقه می باشد. وی در ادامه با تکیه بر  توافق هسته ای ایران و نهایی شدن برجام و موفقیت ایران ابراز داشت: همان کشورهای تحریم کننده دیروزی که با توطئه برعلیه ایران رای تحریم می دادند، امروز مشتاقانه در صدد ایجاد زمینه های همکاری با ایران برآمده اند.

 فرماندار تبریز در این راستا با بیان اینکه ما باید برای بدست آوردن منافع ملی و توسعه همه جانبه کشورمان از منافع شخصی و جناحی بگذریم، با تاکید بر ضرورت توسعه علمی ادامه داد: در این خصوص سیاست های ابلاغی برنامه ششم توسعه از طرف مقام معظم رهبری ابلاغ شده و برای اجرای نقشه مهندسی کشور نیازمند توسعه علمی هستیم و دراین راستا دانشگاه فنی و حرفه ای می تواند با ایفای نقش در این خصوص کارساز باشد. وی در این خصوص، رسالت علمی، ایفای نقش آن در ایجاد فضای کسب و کار و تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز جامعه را بسیار مهم جلوه داد و گفت: با نظر به این رسالت خطیر و تلاش چشمگیر این دانشگاه می توان شاهد توسعه علمی و تحقق اجرای نقشه مهندسی در کشور و استان آذربایجان شرقی شد.

وی در پایان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه با بیان اینکه در دهه توسعه و پیشرفت قرار داریم، اظهار امیدواری نمود و گفت: امیدوارم در راستای رسیدن به توسعه کشور، مردم ما با مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات آتی بتوانند با انتخاب نمایندگان متعهد و متخصص، مجلسی با ضریب اطمینان بالا را در نظام جمهوری اسلامی تشکیل دهند و نمایندگان نیز برای انجام سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری تمام تلاش و همت خود را به کار گیرند و برای توسعه کشور خدمات ارزنده و بی شائبه ای را انجام دهند.

 

  • نوشته شده
  • در شنبه 17 بهمن 1394
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh