دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 29 بهمن 1396
کد 1217

پیام رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان به مناسبت تدفین دوشهیدگرانقدر دوران دفاع مقدس

بنابر گزارش روابط عمومی دکتر غلامرضا کیانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای- استان آذربایجان شرقی به مناسبت تدفین دوشهید گمنام دفاع مقدس درصحن دانشگاه پیامی به این شرح صادر کردندوَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ سلام و درود به ارواح طیبه و مطهر شهداء و درود خدا نثار جانفشانی و فداکاری این عزیزان باد. آنان که با ایمان و اعتقاد راسخ و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان خویش گذشتند و دعوت حق را لبیک گفتند ...

بسمه تعالی
"پیام دکتر غلامرضا کیانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای-استان آذربایجان شرقی به مناسبت تدفین دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در دانشگاه"
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
سلام و درود به ارواح طیبه و مطهر شهداء و درود خدا نثار جانفشانی و فداکاری این عزیزان باد. آنان که با ایمان و اعتقاد راسخ و عشق به ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان خویش گذشتند و دعوت حق را لبیک گفتند. شهیدان پرچم استقلال وآزادی جمهوری اسلامی ایران وسندپرافتخارصلابت مردم ماهستند، لذا تکریم شهدای والامقام، تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل های نورانی و جان های لبریز از صفا و نورانیت است و ملّت ما به ویژه جوانان امروز مدیون شهیدان هستنند. ادای حق بزرگ شهدای گرانقدر و تکریم یاد و نام آنان، ارج گذاری به ارزش های والا و حفظ و حراست از آثار و پیام شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه همه ما و مخصوصاً قشر پیشرو و فهیم دانشگاهی است و قطعاً معنویت حضور این عزیزان، زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلّی پیام شهیدان در دفاع از استقلال و کرامت ایران اسلامی برای نسل های آینده و بالاخص دانشجویان عزیز خواهد بود.
خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که دانشگاه فنی و حرفه ای-استان آذربایجان شرقی بعد از سال ها انتظار، میزبان شمیم حضوردو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ایّام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهراء (س) می باشد.
بی شک تجلیل از شهدای والامقام و استقبال گسترده و باشکوه مردم شهیدپرور، اقشار مختلف جامعه، مسئولین ارجمند، دانشگاهیان و دانشجویان عزیز از شهدای گرانقدر بار دیگر پایبندی و دلدادگی به راه شهدای والامقام را نشان خواهد داد.
دکتر غلامرضا کیانی- رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای - استان آذربایجان شرقی
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 29 بهمن 1396
  • ساعت 06
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 29 بهمن 1396
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh