دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 31 فروردين 1398
کد 1569

مراسم اعیاد شعبانیه با حضور مسئولین سپاه در دانشکده فنی و حرفه ای میانه برگزار شد

همزمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز، مراسمی از سوی دانشکده فنی و حرفه ای میانه به همین منظور برگزار شد. فرمانده سپاه ناحیه میانه،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه،مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان،رئیس و مدیر حراست دانشگاه پیام نور میانه و همچنین رزمنده جانباز؛ آقای یعقوب شاهمحمدی از جمله میهمانان ویژه این مراسم بودند.
دکتر کریمی؛رئیس دانشکده فنی و حرفه ای میانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) که به عنوان روز پاسدار و روز جانباز نامگذاری شده است اظهار داشت: تکریم پاسداران و جانبازان به معنی واقعی نشر فرهنگ ایثار در جامعه است که جوانان لازم است بدانند که همه ما مردم مدیون رشادت ها و ایثارگری های پاسداران و جانبازان عزیزمان هستیم.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای میانه با اشاره به اقدامات أخیر رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه و قراردادن نام این نهاد مقدس در لیست گروه های تروریستی گفت: اقتدار و تأثیرگذاری سپاه در صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی با نقش‌آفرینی در عرصه‌های بین‌الملل و تحولات منطقه‌ای، دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم را به استیصال و درماندگی کشانده است. وی افزود: قراردادن نام سپاه در فهرست گروه های تروریستی توسط سردمداران تروریست‌پرور کاخ سفید اقدامی سخیف و رذیلانه بود که نابخردی آنها را نشان می دهد.

 در ادامه سرهنگ محمدی؛فرمانده سپاه ناحیه میانه نیز ضمن قدردانی از برگزارکنندگان مراسم، از حمایت های همه ی آحاد مردم خصوصاً دانشگاهیان از سپاه تشکر کرد. وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اعلام کرد: ما پاسداران در تحقق منویات معظم له در راستای بیانیه گام دوم انقلاب آمادگی کامل داریم و تا آخرین نفس پشتیبان نظام و رهبری خواهیم بود.

در خاتمه این مراسم لوح سپاس و هدایایی از سوی دانشکده فنی و حرفه ای میانه به سرهنگ محمدی؛ فرمانده سپاه میانه و برادر جانباز ؛ آقای یعقوب شاهمحمدی از رزمندگان دوران دفاع مقدس اهدا شد.
  • نوشته شده
  • در شنبه 31 فروردين 1398
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh