دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 1 خرداد 1398
کد 1622

روابط عمومی آموزشکده فنی و حرفه ای میانه به عنوان روابط عمومی برتر شهرستان میانه برگزیده شد

مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ، با حضور معاون محترم استاندار و فرماندار شهرستان ویژه میانه، رؤسا و مسئولین روابط عمومی های ادارات شهرستان در محل سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در این جلسه با بیان جایگاه ویژه روابط عمومی در ادارات و سازمانها  بویژه در برقراری ارتباط دو سویه بین مردم و مسئولین، گفت: ارتباط دو سویه  روابط عمومی ها و اصحاب رسانه با مسئولین  باید با رعایت انصاف و عدالت بوده و سبب دلسردی در مسئولین و اجحاف در حق الناس نشود که این امر نیازمند آموزش های علمی و عملی در حوزه حساس روابط عمومی است.
دکتر محمدرضا مشایخی درجلسه گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی بر لزوم آموزش برای روابط عمومی ها با توجه به جایگاهی که در تحقق اهداف سازمان بر عهده دارند تاکید کرده افزود: آموزش امری تعطیل ناپذیر بوده و ما در هر مرحله از عمر خود نیازمند به آموزش برای مطابقت با زمان و نیازهای روز هستیم. وی از مسئولین ادارات خواست تا با توجه به اهمیت روابط عمومی، فضا و امکانات لازم  در ادارات را برای فعالیت هر چه بیشتر روابط عمومی ها و اصحاب رسانه را فراهم سازند تا آنها بتوانند علاوه بر ادای وظیفه به تحقق اهداف سازمان بپردازند. 
در ادامه جلسه از انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان برگزار شد که روابط عمومی هلال احمر،روابط عمومی آموزشکده فنی و حرفه ای و روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان با رای اکثریت حاضر در جلسه به عنوان اعضای اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان انتخاب شدند و حکم انتصاب خود را از دکتر مشایخی؛معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه که همزمان مسئولیت ریاست شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان را نیز برعهده دارند دریافت کردند.
در خاتمه روابط عمومی آموزشکده فنی و حرفه ای میانه به عنوان روابط عمومی برتر شهرستان میانه در سال 97 برگزیده شد که با اهدای لوح سپاس از وی تقدیر گردید.

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 1 خرداد 1398
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh