دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 11 تير 1393
کد 208

دكتر رضا فرجي دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، در حكمي دکتر مسعود شفيعي سرپرست دانشگاه فني و حرفه اي را با حفظ سمت به سرپرستي دانشگاه جامع علمي - كاربردي منصوب کرد.

این معارفه باحضور مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم،تحقیقات وفناوری انجام یافت.

با حكم وزير علوم ، سرپرست دانشگاه جامع علمي - كاربردي منصوب شد

 

 


 

 

 

 

 

 دكتر رضا فرجي دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، در حكمي دکتر مسعود شفيعي سرپرست دانشگاه فني و حرفه اي را با حفظ سمت به سرپرستي دانشگاه جامع علمي - كاربردي منصوب کرد .


 

این معارفه باحضور مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم،تحقیقات وفناوری انجام یافت.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر شفيعي آمده است :با عنايت به مراتب تعهد ، تخصص و شايستگي جنابعالي، به موجب اين حكم با حفظ سمت در دانشگاه فني و حرفه اي ، به سرپرستي دانشگاه جامع علمي كاربردي منصوب مي شويد .
از جنابعالي انتظار دارد ، به منظور ساماندهي ، هم افزايي و انسجام بخشي فعاليت هاي اين دو دانشگاه اقدامات زير را انجام دهيد :
-
تحول در ساختار كلان آموزش هاي مهارتي و شغل محور به منظور دستيابي به اهداف اقتصاد مقاومتي و رفع موانع و مشكلات موجود در ساختار هاي عرضه كننده آموزش هاي مذكور .
-
ترويج فرهنگ و مهارت هاي كسب و كار دانش بنيان و كار آفريني و ارتقاي توانايي هاي علمي و فناوري و مهارتي دانشجويان با تاكيد بر نياز هاي جامعه و مستعد سازي جهت پذيرش مسئوليت هاي شغلي
-
فراهم آوردن زمينه حضور فعال تر بخش خصوصي جهت سرمايه گذاري و توسعه آموزش هاي مهارتي
-
افزايش قابليت هاي خلاقيت ، نوآوري و كار آفريني در حوزه آموزش هاي مهارتي كشورو بسترسازي مناسب به منظور ايجاد انگيزه براي جذب افراد مستعد و توانمند به حوزه هاي مذكور
-
ايجاد جايگاه مناسب براي توسعه آموزش هاي مهارتي در برنامه هاي توسعه پنج ساله كشور
-
افزايش فرصت هاي كيفي در حوزه آموزش هاي علمي – كاربردي و فني و حرفه اي با مشاركت دستگاه هاي مرتبط و توسعه ظرفيت هاي اشتغال .
 
امید است با اتكال به خداوند متعال ، با درايت ، تدبير و بهره مندي از  تمامي ظرفيت هاي موجود كشور به ويژه توانايي ها و توانمندي هاي همكاران محترم دو دانشگاه ، در انجام وظايف محوله و نقش آفريني در اقتصاد دانش بنيان و تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي موفق و مويد باشيد .
وزیر علوم ، همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات دکترعبدالرسول پورعباس رئيس سابق دانشگاه جامع علمي - كاربردي در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد .

 






 

طراحی، تولید و اجرا : فناوری اطلاعات پرشیا گستر ایرسا


 

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 11 تير 1393
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 11 تير 1393
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh