دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 5 خرداد 1395
کد 769

دکتر نیستانی : دانشگاه فنی و حرفه ای تلاش کند تا فنی و حرفه ای بماند.

به گزارش روابط عمومی ، در همایش یک روزه نمایندگان استانی نظارت و ارزیابی در تبریز از میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای تبریز تقدیر و تشکر نمودند و دانشگاه فنی و حرفه ای را جزو سالم ترین دانشگاههای کشور دانستند.دکتر نیستانی نگرانی خود را نسبت به دانشگاه شدن این مجموعه ابراز نمودند و گفتند دانشگاه فنی و حرفه ای تلاش بکند تا فنی و حرفه ای بماند.

به گزارش روابط عمومی ، در همایش یک روزه نمایندگان استانی نظارت و ارزیابی در تبریز از میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای تبریز تقدیر و تشکر نمودند و دانشگاه فنی و حرفه ای را جزو سالم ترین دانشگاههای کشور دانستند.

دکتر نیستانی نگرانی خود را نسبت به دانشگاه شدن این مجموعه ابراز نمودند و گفتند دانشگاه فنی و حرفه ای تلاش بکند تا فنی و حرفه ای بماند.

ایشان اصل و اساس نظارت و ارزیابی را نقد و واکاوی در سطح دانشگاه دانستند و به خطا نرفتن نمایندگان محترم نظارت و ارزیابی را در دانشگاه یک امر اساسی دانستند.

دکتر نیستانی ابراز داشتند نیازسنجی ها در دانشگاه فنی و حرفه ای خوب نبوده چون باز هم در این دانشگاه دانش آموخته بیکار داریم و از مدیران و رؤسای محترم خواستند تا نمایندگان محترم نظارت و ارزیابی را تحلیل نکنند چون این دفاتر در نهاد ها و سازمان ها جزو بزرگترین گلوگاه ها محسوب میشود.

ایشان هیأت علمی را برازنده دانشگاه فنی و حرفه ای ندانستند و تشکیل شورای نظارت و ارزیابی را در دانشگاه امری بسیار مهم برشمردند و آمادگی دفتر نظارت وزارت علوم را اعلام کردند.
دکتر نیستانی شاخص های نظارت و ارزیابی را در دستگاهها چراغ راه دانستند و این امر مهم را به تقویت دفتر نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی و نمایندگان استانی اشاره کردند. ایشان فرمودند دانش در دانشگاه فنی و حرفه ای سنجش نمی شود مهارت باید در این دانشگاه مورد ارزیابی و سنجشذقرار گیرد.

دکتر نیستانی در ادامه نمایندگان نظارت و ارزیابی را حلقه مدیریتی و بهبود کیفی مطرح نمودند و ابراز کردند باید در دانشگاه فنی و حرفه ای کارگاهها و آزمایشگاهها ویژگی های فنی و حرفه ای داشته باشند.

در خاتمه دکتر نیستانی به تدوین سند برنامه ریزی بهبود کیفی کردن اشاره کردند و فرمودند باید هرکسی که در هرجایی مسئول هست برنامه های خود را تدوین نماید اگر غیر از این است برنامه ریزی نکرده است بلکه برنامه روزی کرده است.

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 5 خرداد 1395
  • ساعت 18
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh