دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 17 خرداد 1395
کد 774

تکریم و معارفه بسیج دانشجویی

به گزارش روابط عمومی ، رئیس محترم منطقه یک کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای تبریز

به گزارش روابط عمومی ، رئیس محترم منطقه یک کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای تبریز ضمن خیر مقدم به حضار گرامی گفت : بسیج فضای وزین دارد و کسانی که رفتن جنگیدن و جانباز یا شهید شدن به برکت بسیجی بودن است.

دکتر غلامرضا کیانی در فرمایشا.ت خود به موقعیت دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح منطقه یک کشور پرداختند و به بالا بودن بار فکری اساتید و دانشجویان در این دانشکده ها و آموزشکده ها اشاره نمودند و ارزیابی از کارکردها در بسیج را مهم ترین هدف خواندند.

رئیس محترم منطقه یک کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای در ادامه به تبیین شخصیت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) پرداختند و ایشان را الگوی و اقعی درخت تناور شجره طیبه خواندند. ایشان از زحمات آقای نیکبخت در طی مسئولیت خطیر خود در جایگاه مسئول بسیج دانشجویی تشکر  نمودند ویکی از کارهای خوبی که در بسیج دانشجویی انجام شده است اردوی جهادی تابستان سال بود و خاطر نشان کردند همت والای همکاران محترم در دانشکده و دانشجویان بسیجی در برنامه ای بسیج بسیار موثر می باشد.

در ادامه این مراسم جناب آقای عبدالله شادی مسئول بسیج دانشجویی سپاه عاشورا در استان رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران را تسلیت و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند ایشان در ادامه صحبتهایشان به بحث باطنی تکریم و معارفه تأکید نمودند و از آقای نیکبخت در طول تصدی مسئولیت شان تقدیر نمودند . عبدالله شادی گفتند با توجه به تجربیات آقای نیکبخت در طول این سالها ایشان را به عنوان مشاور بسیج دانشجویی استان و دانشکده فنی و حرفه ای مطرح نمودند.

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی استان به فلسفه وجودی بسیج در طول تاریخ پرداختند و ادامه سیره پیامبران و امامان را انقلاب اسلامی عنوان کردند و درخصوص نگاههای متعدد را نسبت به انقلاب اسلامی دانستند و این انقلاب را بزرگترین موهبت الهی و تربیت تدریجی انسان در این عصر دانستند.

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند سیاست های دانشگاه باید در راستای انقلاب و نظام باشد و این نگرش در دانشگاه باید در راستای اهداف بسیج باشد و کار اصلی بسیج تربیت می باشد.

عبدالله شادی در ادامه صحبت های خود به مسئولین قبلی بسیج پرداختند و بسیج را گفتند مسئولین قبلی در این نهاد مردمی (بسیج) سنگ تمام گذاشتند و اگر این کارهای قبلی نبود معلوم نبود وضعیت فعلی چگونه رقم می خورد و یکی از مؤلفه های  مهم انقلاب نقش بسیج در دانشگاهها و عملی نمودن بعد تربیتی می باشد.

در پایان این مراسم از فعالیت های آقای نیکبخت تجلیل و جناب آقای توکلی به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی این دانشکده معرفی شدند.



  • نوشته شده
  • در دوشنبه 17 خرداد 1395
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 17 خرداد 1395
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh