دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 25 خرداد 1395
کد 780

اطلاعیه ترم تابستان 95

انتخاب واحد اینترنتی برای کلیه دانشجویاناز مورخه 5/4/95لغایت 9/4/95 فعال می گردد.

اطلاعیه ترم تابستان 95

انتخاب واحد اینترنتی برای کلیه دانشجویاناز مورخه 5/4/95لغایت 9/4/95 فعال می گردد.

1)دانشجویان متقاضی میهمان شدن در سایر مراکز

 الف)متقاضی میهمان شدن در دانشکده ها /آموزشکده های فنی و حرفه ای: اگر در سیستم "سماد" ثبتدرخواست میهمانی نموده اند و توسط اداره خدمات آموزشی موافقت  شده می بایست از مورخه 1/4/95 لغایت 5/4/95 به مرکز مورد تقاضا مراجعه و با در دست داشتن کپی کارت ملی و کارت دانشجویی و دو قطعه عکس پشت نویسی شده نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام نمایند

توجه:دانشجویانی که در موعد مقرر  نسبت به ثبت درخواست میهمانی در سیستم "سماد" اقدام ننموده اند حداکثر تا مورخه 5/4/95 با در دست داشتن فرم درخواست و ثبت دروس درخواستی به اداره خدمات آموزشاین مرکز مراجعه نمایند.

 ب)متقاضی میهمان شدن به مراکز آموزشی غیر از دانشگاه فنی و حرفه ای:می بایست حداکثر تا مورخه 5/4/95 با مراجعه به انتشارات و تهیه فرم درخواست میهمانی، دروس درخواستی را ثبت و به کارشناس مربوطه مراجعه و برگ نهاییمیهمانی را دریافت و نسبت به جمع آوری امضاء و مهر آموزشکده اقدام و به دانشگاه مقصد مراجعه نمایند.

2)دانشجویان متقاضی میهمانی از سایر دانشگاهها و مراکز آموزش عالی

   الف) متقاضیان میهمانی از دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای:چنانچه در سیستم "سماد" ثبت درخواست نموده اند از مورخه 1/4/95 لغایت 5/4/95 با در دست داشتن کپی کارت دانشجویی،کارت ملی و کپی آنها و دو قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده به اداره خدمات آموزشی  این مرکز مراجعه نمایند.

توجه:متقاضیان میهمانی که در سیستم "سماد" ثبت درخواست ننموده اند با مراجعه به محل تحصیل خود و ثبت درخواست توسط مسئول آموزشو تایید آن و با در دست داشتن  مدارک کپی کارت ملی،کارت دانشجویی و دو قطعه عکس پشت نویسی شده از مورخه 1/4/95 لغایت5/4/95 به اداره خدمات  آموزش این مرکز مراجعه نمایند.

ب)دانشجویان متقاضی میهمانی از سایر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی:(غیر از دانشگاه فنی و حرفه ای)با به همراه داشتن معرفی نامه عکسدار از دانشگاه محل تحصیل خود  و مدارک فوقالذکر از مورخه 1/4/95  لغایت 5/4/95 به اداره خدمات آموزشی  این مرکز مراجعه نمایند.

 

تذکرات مهم:

1- تعداد واحدهای انتخابی در ترم تابستان حداکثر 6 واحد است که کارآموزی نیز جزء همین تعداد واحد محسوب می شود(دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی که تعداد واحد های درسی باقیمانده آنان با احتساب کارآموزی و پروژه حداکثر 8 واحد  باشد می توانند 8 واحد مذکور را در دوره تابستانی اخذ نمایند)ضمنا تابستان به عنوان ترم  تحصیلی محسوب نمی شود.

2- لازم است دانشجویان قبل از تکمیل فرم درخواست میهمان تابستان 95 از ارائه ترم تابستان، ارائه درس مورد نظرو نحوه ثبت ناممیزان و نحوه پرداخت شهریه در دانشکده مورد تقاضا (دانشکده مقصد)اطمینان حاصل نمایند.

3- دانشجویان دوره شبانه که متقاضی میهمان شدن به سایر مراکز در تابستان 95 می باشندمی بایست 50 درصد از بابت شهریه ثابت را به مبداء (این دانشکده) و50 درصد شهریه ثابت و کل شهریه ی متغیر را به مقصد پرداخت نمایند ولی دانشجویان دوره روزانه می بایست 50 درصد شهریه ثابت و کل شهریه متغیر را به مرکز مقصد پرداخت نمایند.

4-  هر دانشجو صرفا برای یکبار و یک محل (در دوره تابستان )می تواند فرم درخواست میهمان را تکمیل نماید. در صورت تعدد درخواستها کلیه ی درخواستهای دانشجو ابطال خواهد شد.

5- دانشجو موظف است در صورتی که در آموزشکده مقصد به هر دلیلی پذیرش نشود(از قبیل عدم ارائه دروس، تکمیل ظرفیت، به حد نصاب نرسیدن کلاس و...) و یا در صورت انصراف از ترم تابستانی ، پاسخ مکتوب دانشکده مقصد را حداکثر تا تاریخ 30/04/95 به اداره خدمات آموزشی ارائه نماید در غیر اینصورت برای دروس انتخابی نمره صفر منظور می شود.

6- دانشجو موظف است در پایان ترم تابستان نسبت به پی گیری و ارائه نمرات دروس ترم تابستانی خود به اداره خدمات آموزش این دانشکده اقدام نمایددر غیر اینصورتبرای دروس انتخابی وی که در سیستم ثبت گردیده است نمره ی صفر ثبت می شود.

7- تغییر در عناوین دروس انتخابی دانشجو در صورت عدم ارائه در مرکز مقصد با نظر گروه آموزشی مقصد و به شرطرعایت پیش نیاز و هم نیاز بودن دروس بلامانع است.

8- دانشجویان فقط در دروس عمومی می توانند در موسسات آموزش عالی و غیر دولتی میهمان شوند.

 

اداره خدمات آموزشی


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 25 خرداد 1395
  • ساعت 15
  • توسط مدیر سایت
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 26 خرداد 1395
  • ساعت 08
  • توسط مدیر سایت
نظرات شما
captcha refresh