دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 22 تير 1395
کد 794

اجتماع من خانواده ام را دوست دارم

همزمان با روز ملی عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده با حضور مسئولان و مردم مومن و متدین تبریز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی ، این اجتماع بزرگ همزمان با سراسر کشور در هوای گرم تابستان در میدان ساعت با حضور گرم خانواده های آذربایجانی در حالی برگزار شد که شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی، خود را مدافع حریم خانواده عنوان کردند و ...

همزمان با روز ملی عفاف و حجاب اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده با حضور مسئولان و مردم مومن و متدین تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، این اجتماع بزرگ همزمان با سراسر کشور در هوای گرم تابستان در میدان ساعت با حضور گرم خانواده های آذربایجانی در حالی برگزار شد که شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی، خود را مدافع حریم خانواده عنوان کردند و با شهدای عزیز خود برای حفظ حجاب در حریم خانواده عهد و پیمان بستند

حضرت آیت الله محسن مجتهدشبستری نماینده محترم ولی فقیه دراستان وامام جمعه محبوب تبریز در تجمع مدافعان حریم حجاب و عفاف تبریز در میدان ساعت این شهربابیان اینکه حجاب نمادی‌ترین مظهر اسلامیت بوده و جزو فرائض واجب است، اظهار داشت: حجاب یک تکلیف و باعث استحکام پیوند خانواده و حفظ ارزش زنان در جامعه می‌شود.

عضومحترم مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت ایران هزاران شهید در دفاع مقدس در راه اسلام و حفظ ارزش‌های اسلامی تقدیم کرده‌اند، اظهار داشت: شهید به مادرش وصیت می‌کند که برای شهادت او گریه نکند، زمانی گریه کند که مردان غیرت را فراموش کنند و زنان حیا را.

وی از تمام مسئولان رده‌بالای کشور خواست، در کنار توجه به مسایل اقتصادی به مسائل فرهنگی جامعه عنایت ویژه داشته باشند.

حضرت آیت الله شبستری با بیان اینکه بی‌حجابی منشا مسائل اخلاقی است، تاکید کرد: مهم‌ترین دغدغه رهبر انقلاب مسائل فرهنگی است و برای رفع دغدغه رهبری و مردم متدین و خانواده‌های آن‌ها به‌ویژه خانواده شهدا از مسئولان می‌خواهیم به مسایل فرهنگی به‌ویژه حجاب و عفاف توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه تبریز اظهار داشت: مردم متدین تبریز با اجتماع خود هشداری به بانوان بی‌حجاب دادند که به اصل مسلم اسلام توجه کنند و امیدواریم این اجتماع عامل تنبه باشد برای افرادی که می‌خواهند ولنگاری را در جامعه ترویج کنند.

ایشان اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر در این مسئله را خواستار شد و ادامه داد: تذکر لسانی یک وظیفه عمومی است همچنین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید با کسانی که در امر بی‌حجابی عنادورزی می‌کنند برخورد قانونی و قاطع داشته باشند.

لازم بذکراست  اساتید وکارکنان این دانشگاه  به همراه خانواده  دراین اجتماع عظیم حضور یافتند.

 


  • نوشته شده
  • در سه شنبه 22 تير 1395
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh