دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1395
کد 845

پیام رئیس منطقه یک کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها

دکتر غلامرضا کیانی رئیس منطقه یک کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای با صدور پيامی آغاز سال تحصيلی دانشگاهها و را به جامعه دانشگاهی و دانشجويان تبريک گفت . به گزارش روابط عمومی،متن پيام دکتر گیانی به شرح ذيل است:...

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام رئیس منطقه یک کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها

درماه مهرنسیم پاییزی، رایحه دل انگیزبهارتعلیم وتربیت و شکوفایی و شادابی را درکالبد فرزندان این مرز و بوم می دمد وآغاز سال تحصیلی جدید که شروع موسم علم و دانش و معرفت با شور و نشاط درمراکز علمی و آموزشی کشور را نوید می دهد.

دانشجویان عزیز:

دانشگاهی را که شما برای تحصیل انتخاب نموده اید تنها دانشگاه متولی آموزش های عالی فنی و حرفه ای است بطوریکه پیوند واقعی بین علم و عمل و تبدیل به ثروت را در دستور کار خود قرار داده است وتلاش می کند از طریق تربیت تکنسین های مؤمن ، ماهر و کارآفرین و نیز تعامل سازنده و عمیق با صاحبان صنایع، دانشگاهیان و مهیا نمودن زمینه لازم برای کسب مهارت ها، ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای جوانان سرافراز میهن اسلامی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد. شما دانشجویان مهمترین سرمایه های انسانی این دانشگاه می باشید و پنجه های کارآمد شما در آینده نیازهای جامعه را برطرف خواهد کرد. کشور عزیزمان ایران برای پیشرفت و آبادانی نیاز مبرم به نیروی کار ماهر و توانمند دارد. انجام پروژه های بزرگ در کشور نیازمند تکنسین های بزرگ است و تربیت این تکنسین های بزرگ افتخار این دانشگاه است.

دانشجویان این دانشگاه از اقصی نقاط مختلف میهن اسلامی گرد هم می آیند تا نسبت به کسب مهارت های علمی و عملی مبادرت ورزند. یادمان باشد که علم بدون عمل بی فایده است و عمل بدون علم خطرناک. رسالت اصلی این دانشگاه تربیت نیروی کار ماهر و مورد نیاز جامعه است . خوشبختانه فارغ التحصیلان این دانشگاه به سبب کسب مهارت های علمی و عملی در این مراکز علمی در مقایسه با سایر دانشگاه ها سریع تر جذب بازارهای کارمی شوند.

جامعه دانشگاهی با اتکا به حمايت های بی دريغ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از برنامه های کيفی سازی و توسعه هدفمند آموزش عالی، ضمـن تحقق بخشيدن به دانشگاه های نسـل سـوم و کـارآفرين که نمونه عینی آن دانشگاه فنی وحرفه ای است، بـر پايه برنامه های مفید وسازنده به تربيت دانشجويان توانمند، با انگيزه و برخوردار از اخلاق نيکو مبادرت داشته و مایه بسی افتخار است در سال جاری همزمان با ارتقاء آموزشکده به دانشکده و فرآیند طرح تطبیق کادر آموزشی  افزايش همکاری های علمی، افق های جديد و روشنی را در رسيدن به مرجعيت علمی کشورترسیم نماییم.

اینجانب ضمن تبریک آغاز سالتحصیلی به همه دانشگاهیان بویژه دانشجویان جدید الورود، اساتید فرهیخته و کارکنان گرامی و گرامیداشت تقارن این ایّام با هفته دفاع مقدّس ورود شما را به دانشکده فنی و حرفه ای تبریز گرامی می دارم و اميدوارم در پرتو الطاف و عنايات الهی هر روز جايگاه چشمگيرتر در مراتب فضيلت و علم و اخلاق را در کشور نظاره گر بوده و در آينده ای نزديک قرار گرفتن ايران عزيز اسلامی را در تراز جهانی از نظر علم و فناوری شاهد باشيم.

 دکتر غلامرضا کیانی
رئیس منطقه یک کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 23 شهريور 1395
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh