دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 3 مهر 1395
کد 852

پیام رییس دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و تبریک عید سعید غدیرخم ، تقارن این ایام با برکت با آغازین روزهای سال تحصیلی جدید را به فال نیک گرفته و آرزومندم با عنایت الهی و توجهات ...
با گرامیداشت دهه ولایت و امامت و تبریک عید سعید غدیرخم ، تقارن این ایام با برکت با آغازین روزهای سال تحصیلی جدید را به فال نیک گرفته و آرزومندم با عنایت الهی و توجهات پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین سلام ا... علیهم اجمعین، سالی توام با موفقیت و همراه با دستاوردهای برجسته علمی را  برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور را پیش رو داشته باشیم .
مهر ماه در سنت فرهنگی ما ایرانیان آغازی است برای تلاش و کوشش در عرصه آموزش و پژوهش .

بیشترین تکاپو و شادابی در فضای علمی کشور، در این ماه نمود پیدا می کند؛ این شرایط مطلوب باید در طول سال تحصیلی جریان پیدا کرده و پیوسته شاهد نشاط و حرکت در محیط های علمی و دانشگاهی باشیم .
در شش ماه اول سال اقتصاد مقاومتی، بر پایه برنامه های ابلاغی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در دانشگاه فنی و حرفه ای که ماموریتهایش ذاتاً با اهداف مندرج در سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه های ابلاغی وزارت عتف ، هم سویی و هماهنگی دارد ، قدمهای خوبی برداشته شده و امید دارم با تلاش و دقّت نظر هر چه بیشتر مدیران ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه در سراسر کشور، بتوانیم در فرصت باقیمانده ، گام های موثرتری برداشته و در این عرصه نسبت به سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور پیشگام باشیم .
سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می کنیم که با تلاشهای صورت گرفته ، موضوع ارتقای شغلی بخش قابل توجهی از مدرسان دانشگاه در قالب طرح تطبیق انجام گرفته و تعدادی از اعضای هیات علمی جدید نیز به کادر آموزشی دانشکده ها و آموزشکده ها اضافه شده اند. این رخداد خجسته بی شک تاثیرات مطلوب خود را بر ارتقای سطح آموزش و پژوهش دانشگاه باقی خواهد گذاشت . ایجاد و گسترش مراکز رشد در مراکز استانی دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور از جمله برنامه هایی است که تا حد زیادی زمینه آن فراهم گردیده و در سال تحصیلی جدید عملیاتی خواهد شد. وجود این مراکز نقش قابل توجهی در تبدیل ایده به محصول و رونق اشتغال و درآمدزایی در سطح دانشگاه خواهد داشت.
با تبریک مجدد این ایام باشکوه و آغاز سال تحصیلی جدید ، از همه مدیران ، اساتید ، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای انتظار دارد، با توجه هر چه بیشتر نسبت به مقوله های مدیریت صحیح منابع ؛درآمدزایی و صرفه جویی در هزینه ها، به عنوان سه اولویت مهم دانشگاه در سال اقتصاد مقاومتی ، زمینه تحقق اهداف عالی دانشگاه را فراهم نموده و ارتقاء بخشند .
از درگاه خداوند منان برای همه خدمتگزاران به نظام آموزش عالی کشور ، به ویژه همکاران عزیز در دانشگاه فنی و حرفه ای آرزوی توفیق ، سعادت و سربلندی می نمایم.


  • نوشته شده
  • در شنبه 3 مهر 1395
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh