دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 17 آذر 1395
کد 888

اطلاعیه نقل و انتقال نیمسال دوم96-95

براساس مفاد آئین نامه آموزشی و تصمیمات متخذه در کمیته منتخب و کمیته نقل وانتقال ، شرایط و ضوابط نقل و انتقال (میهمان –انتقال دائم) (ورود – خروج) برای نیمسال دوم 96 – 95 به شرح ذیل اعلام می گردد :

براساس مفاد آئین نامه آموزشی و تصمیمات متخذه در کمیته منتخب و کمیته نقل وانتقال ، شرایط و ضوابط نقل و انتقال (میهمان انتقال دائم) (ورود خروج) برای نیمسال دوم 96 95 به شرح ذیل اعلام می گردد :

الف :شرایط عمومی ( برای  ورود وخروج ) :

1-درخواست متقاضیان با توجه به اولویت های مورد نظر کمیته نقل و انتقال مورد بررسی قرار خواهد گرفت و دانشجو باید پس از اطلاع و هماهنگی با مبدا و مقصد و بررسی تمام جوانب اقدام به تقاضا نماید.

2-دانشجو درطول دوره تحصیل می تواند 2 نیمسال انتقال موقت (میهمان) شود(انتقال موقت  به دانشگاه های غیر دولتی ممنوع می باشد.)

3- دانشجویان غیر مشروط و معدل بالای 15(که قبلا 2بار میهمان شده اند ) می توانند تقاضای  میهمان دائم یا انتقال دائم  نمایند.

4- بعلت عدم وجود ظرفیت، پذیرش در این آموزشکده درقالب شبانه و بدون امکانات رفاهی و... می باشد.

ب- شرایط اختصاصی   (برای متقاضیان ورود به دانشکده )

1-گروه برق و کامپیوتر(کاردانی) : پذیرش میهمان در رشته کامپیوتر  برای کلیه دروس بلامانع رشته برق و الکترونیک دروس نظری بلامانع ولی دروس عملی به شرط وجود ظرفیت درآزمایشگاه و کارگاهها بلامانع می باشد.

گروه برق و کامپیوتر (کارشناسی): پذیرش میهمان در رشته مهندسی کامپیوتر ومهندسی برق  بلا مانع می باشد .

2-گروه ساختمان و معماری و علوم انسانی( کاردانی) :پذیرش میهمان در رشته نقشه برداری و رشته ساختمان دروس نظری بلامانع ولی دروس عملی به شرط وجود ظرفیت درآزمایشگاه وکارگاهها بلامانع می باشد-رشته حسابداری ومعماری کلیه دروس بلامانع می باشد.

گروه ساختمان و معماری ( کارشناسی) :  پذیرش میهمان در رشته مهندسی راهسازی و معماری بلامانع می باشد.

3-گروه علوم مهندسی (کاردانی ): پذیرش میهمان درکلیه رشته‌ها( ماشین ابزار قالبسازی تاسیسات جوشکاری نقشه کشی صنعتی ) در دروس نظری بلامانع ولی در دروس عملی به شرط وجود ظرفیت در آزمایشگاهها و کارگاهها بلامانع می باشد.

گروه علوم مهندسی(کارشناسی) : پذیرش میهمان در رشته مهندسی تاسیسات و مهندسی ساخت و تولید کلیه دروس نظری  بلامانع ولی دروس عملی به شرط وجود ظرفیت درآزمایشگاه و کارگاهها بلامانع می باشد .

ج- زمان و مدارک  و مراحل :

از95/09/14   تا    30 /95/09

مراجعه به سایت (سامانه نقل وانتقال) به آدرس

 samad.tvu.ac.ir

  مطالعه شرایط
و ضوابط انتقال  و اطلاعیه های سایت  قبل از تکمیل  درخواست ضروری است .


  از مراجعه حضوری جدا خودداری شود .
اداره خدمات آموزش


  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 17 آذر 1395
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در شنبه 20 آذر 1395
  • ساعت 04
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh