دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 29 آذر 1395
کد 893

آئین بزرگداشت هفته پژوهش دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، آئین بزرگداشت هفته پژوهش در دانشگاه فنی و حرفه ای استان با حضور پرشور اعضای هیئت علمی ، اساتید و دانشجویان با سخنرانی ریاست محترم منطقه یک کشور کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی ، آئین بزرگداشت هفته پژوهش در دانشگاه فنی و حرفه ای استان با حضور پرشور اعضای هیئت علمی ، اساتید و دانشجویان با سخنرانی ریاست محترم منطقه یک کشور کلید خورد.

جناب آقای دکتر کیانی ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و رئیس مکتب تشیع جهان اسلام حضرت امام جعفر صادق (ع) و تقارن هفته وحدت حوزه و دانشگاه را به جمع حاضر تبریک گفتند. ایشان در ادامه با اشاره به ارتقاء مجموعه و با اثبات ساختار دانشگاه استانی رشد موثری در سطح منطقه دانستند. ایشان با اشاره به نسل سوم بودن دانشگاه که ریشه آن در کارها و امورات پژوهشی مطرح نمودند. ایشان در ادامه با اشاره به جلسه استانداری در خصوص بحث آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای چنانچه اعتقاد داریم و استاندار محترم آذربایجان شرقی تأکید می نمایند تا مجموعه های فنی ، مهارتی ، صنعتی جزیره ای عمل ننمایند. دانشگاه فنی و حرفه ای به دنبال جایگاه واقعی خود هست و دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای باید بعد از فارغ التحصیلی به عنوان یک کارآفرین برای جامعه باشد. ایشان فرمودند با تلاش و همکاری و همفکری اساتید ، همکاران و دانشجویان به دنبال جایگاه اصلی و واقعی در سطح کشور هستیم. ایشان دانشگاه فنی و حرفه ای را با پتانسیل بالا و ظرفیت خواندند و با همدلی و همزبانی در سال اقتصاد مقاومتی و با کل نگری میتوان کارهای خیلی خوب و بزرگی انجام داد.

ایشان در خاتمه از همکاران محترم که از شهرستان های مختلف در این هوای برفی و سرد سختی سفر را به جان خریدند تقدیر و تشکر نمودند.

در ادامه این مراسم جناب آقای مهندس موسی زاده معاون محترم پژوهشی منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تبریز هفته پژوهش را تبریک گفتند و با اشاره به ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری پرداختند. ایشان با اشاره به دهه های مختلف، دهه اول را بالابردن آموزش های سواد عمومی دهه دوم آموزش عالی با ایجاد مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی و دهه سوم پژوهش و دهه چهارم را دهه فناوری دانستند . ایشان به ارتباط دانشگاه و صنعت اشاره نمودند و ایجاد مراکز تحقیقاتی ، پارک علم و فناوری و مرکز رشد را در صدد قوی نمودن ارتباط صنعت و دانشگاه دانستند که متأسفانه برای مستحکم بودن ارتباط صنعت و دانشگاه کافی نبود که استان آذربایجان شرقی با پیش پا گذاشتن درخصوص ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در سطح کشور و پیشنهاد به شورای عتف علوم و تحقیقات و در نهایت با تصویب این منطقه در سطح منطقه استان آذربایجان شرقی یکی از مناطق اولین در سطح کشور شد.

در ادامه این مراسم جناب آقای مهندس یوسفی نیا به عنوان یکی از نمونه ها و الگوهای کارآفرین در سطح دانشگاه نسل سوم (دانشگاه فنی و حرفه ای) در سطح استان معرفی شدند.

در خاتمه این آئین بزرگداشت از 14 نفر پژوهشگر برتر در سطح دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.


  • نوشته شده
  • در دوشنبه 29 آذر 1395
  • ساعت 03
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh