دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 15 دي 1395
کد 901

دیدار ریاست منطقه یک دانشگاه فنی و حرفه ای با استاندار محترم آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی ، دکتر غلامرضا کیانی با حضور در دفتر استاندار محترم آذربایجان شرقی به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان بالاخص خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای ...

به گزارش روابط عمومی ، دکتر غلامرضا کیانی با حضور در دفتر استاندار محترم آذربایجان شرقی به نمایندگی از جامعه دانشگاهیان بالاخص خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای در خصوص رسالت عظیم دانشگاه فنی و حرفه ای مطالبی ارائه نمودند .

ریاست محترم منطقه یک کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای به فرسودگی تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح استان اشاره نمودند و از استاندار محترم برای بروزرسانی تجهیزات فوق مساعدت خواستند .

دکتر غلامرضا کیانی با اشاره به وضعیت اشتغال در جامعه و رشته های میان رشته ای در سطح دانشگاه های منطقه اشاره نمودند و با اشاره به وجود آسانسور در تمامی ساختمانها و ملزم نمودن شهرداری و سازمان نظام مهندسی برای وجود آسانسور در تمامی ساختمانها به این بحث پرداختند تا برای بحث آسانسور ، پست های برق سازمان قطار شهری (مترو) برنامه های آموزشی در سطح دانشگاه در آینده نزدیک داشته باشند .

ریاست محترم منطقه یک با اشاره به اینکه دانشجویان این دانشگاه بیش از 60 درصد کلاسهای عملی را میگذرانند و بیش از 70 درصد خروجی (فارغ التحصیلان) این دانشگاه صاحب حرفه و اشتغال دارند اشاره نمودند .

در ادامه استاندار محترم آذربایجان شرقی ابراز خرسندی نمودند و در خصوص بحث اشتغال و بیکاری جوانان بالاخص دانش آموختگان دانشگاه مطرح نمودند .

دکتر جبارزاده با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای همزمان با تحصیل خود در کارگاهها و آزمایشگاههای این دانشگاه ، یک سری از درسهای خود را به صورت عملی میگذرانند اشاره نمود که باید همه دانشگاه های ما به این سمت و سو حرکت نمایند تا معضل بیماری در سطح استان و کشور کم شود .

استاندار محترم آذربایجان شرقی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین دانشگاه در زمینه های مختلف که منجر به ابتکار و خلاقیت شده افزود دانشجویان باید با استفاده از فناوری های نو و پیشرفته و خلاقیت و فکر و ایده های جدید در بازار اقتصادی مشغول شوند .

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای قول مساعدت جهت حضور در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی دادند .

دکتر جبارزاده همراه بودن صنعت استان با دانشگاهها بالاخص دانشگاه فنی و حرفه ای مفید و موثر ارزیابی نمودند و خروجی دانشگاه فنی و حرفه ای را جهت موفقیت در جامعه صنعت دانشجویان فارغ التحصیل را ورودی صنعت دانستند .


  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 15 دي 1395
  • ساعت 15
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh