دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 9 بهمن 1395
کد 918

کارگاه آموزشی سرو درایو برگزار شد.

کارگاه آموزشی سرو درایو و سرو موتور در ساعت 30/8 صبح مورخ 06/11/1395 با خوش آمدگویی جناب آقای دکتر حدادی معاون محترم آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز ...
کارگاه آموزشی سرو درایو و سرو موتور در ساعت 30/8 صبح مورخ 06/11/1395 با خوش آمدگویی جناب آقای دکتر حدادی معاون محترم آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز با حضور اساتید مراکز مختلف کشور به منظور ارتقای سطح علمی و مهارتی اساتید شاغل در دانشگاه فنی و حرفه‌ای شروع و در عصر روز پنجشنبه مورخ 07/11/1395 به پایان رسید. کارگاه با ارائه سرفصل دوره از طرف استاد مربوطه:

-         سرو درايو و سرو موتور جريان DC با آهنرباي دائم (Axes control )

-         سرو درايو و سرو موتور جريان DC با سيم پيچي تحريك (Spindle control )

-         درايو موتورهاي AC القايي موسوم به اينورتر (AC motor drive )

-         سرو موتور و سرو درايو AC سنكرون با قابليت كنترل سرعت، گشتاور و مكان. (AC servo motor & drive )

به طور رسمی در ساعت 9 صبح روز پنج­شنبه شروع گردید.

جناب آقای مهندس کامران رحیمی رییس محترم آموزشهای آزاد و خاص دانشگاه نیز طی سخنانی ضمن تشکر و تقدیر از توجه ریاست و تیم مدیریتی دانشکده فنی و حرفه‌ای تبریز به دوره‌های آموزشی کوتاه مدت و ذکر این نکته که دانشکده تبریز یکی از فعالترین مراکز در حوزه آموزشهای غیر رسمی است به لزوم اهمیت، توانمندسازی و ارتقای اعضای هیئت علمی و تاکید معاون محترم دانشگاه روی این موضوع اشاره نمودند.

ایشان با اشاره به شرایط فعلی نیازهای اجتماعی و تحولات سازمانی عنوان نمودند اگرچه در رویکرد متداول آموزش در یک رابطه مثلثی بین استاد، دانش و دانشجو تعریف خواهد شد ولی در پارادایم جدید، استاد صرفاً آموزش دهنده نیست. بلکه در جایگاه مربی، شخصی مستعد ایجاد رابطه تعاملی بین یادگیری، فرد و فعالیتهای حرفه‌ای است. ایشان یادآوری نمودند استاد باید بتواند در دانشجو نیاز به جستجوی شناختها و اطلاعات را بوجود آورد. استاد باید بتواند به دانشجو فهم فردی، فهم اجتماعی و حرفه‌ای بدهد و تلاش کند تا پویایی مستمر توسعه شخصی و حرفه‌ای بین دانشجو و حرفه بوجود آورد. به گونه‌ای که دانشجو، دانش را در ارتباط با موقعیتهای اجتماعی فرگیرد و این یعنی مطرح شدن محیط در منطق یادگیری، که به نظر می‌رسد تحقق چنین پارادایمی به توسعه مهارتهای شناختی و آموزشی عضو هیئت علمی بستگی دارد.

در جلسه پایانی این دوره جناب آقای دکتر غلامرضا کیانی رئیس محترم دانشکده فنی و حرفه‌ای شماره یک تبریز ضمن قدردانی از زحمات اساتید شرکت کننده در دوره و دست­اندرکاران اجرای دوره، تاکید کردند که استمرار چنین کارگاههای آموزشی تخصصی جهت به روز رسانی اطلاعات و مهارتهای اساتید ضروری است و این امر سرانجام موجب دانش افزایی و مهارت­آموزی  بیش از پیش دانشجویان عزیز خواهد شد.

در خاتمه اساتید محترم حاضر در کارگاه آموزشی، از تلاش و زحمات مسئولین و دست اندرکاران اجرای این کارگاه  تخصصی تشکر و قدردانی نمودند.


  • نوشته شده
  • در شنبه 9 بهمن 1395
  • ساعت 15
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh