دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 28 اسفند 1395
کد 962

پیام نوروزی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

آقای دکتر شفیعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور طی پیامی سال نو را تبریک گفتند
یام نوروزی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای

 یامُقَلّب القُلوب وَ الاَبصار                           یامُدَبّر الیل وَ النَهار
  یا مُحَول الحَول وَ الاَحوال                   حَوِّل حالَنا اِلی اَحسَن الحال

اکنون که دستان پر نوازش بهار ، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد، دگر بار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت ، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می کند و زمین و درخت رازهای رنگارنگ و عطرآئین خویش را نثار نگاه و نگار ما می کنند. تا در تحولی شگرف نسیم مشک افشان و ترنم بلبلان شیرین بیان را به نظاره بنشینیم و  “یا مقلب القلوب ” گویان به ستایش آن جمیل بی نظیر به پا خیزیم.
اینجانب فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به کلیه اقشار دانشگاهی و فرهیختگان کشور  به ‌ویژه همکاران تلاش‌گر و دانشجویان ساعی دانشگاه فنی و حرفه ای صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.
جای خوشوقتی و سعادت است که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توانسته ایم با تلاش و مجاهدت شما مجاهدان علم و فرهنگ سهمی والا در تحقق بخشی از اهداف مقدس نظام آموزش عالی کشور به ویژه رسالت سترگ دانشگاه فنی و حرفه ای که تربیت دانشجویان کارآفرین به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی مهارت محور در تربیت جوانان، این سرمایه های معنوی کشور به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، داشته باشیم.
امید است در سال جدید، دانشگاهیان فنی و حرفه ای کشور با همت و تلاش مضاعف و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود به‌خصوص تمهید شرایط حضور شاداب و مشارکت فعال استادان ارجمند و دانشجویان عزیز در فعالیت‌های علمی و پژوهشی ، زمینه تحقق اهداف تبیینی سال آینده را فراهم نمایند.
از خداوند متعال توفیقات روزافزون جامعه دانشگاهی کشور در خدمتگزاری شایسته به مردم شریف و حق‌شناس تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را مسألت می‌نمایم.
 
 
                                                                                                         مسعود شفیعی
                                                                                                        رییس دانشگاه

 


  • نوشته شده
  • در شنبه 28 اسفند 1395
  • ساعت 08
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در شنبه 28 اسفند 1395
  • ساعت 08
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh