دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : پنجشنبه 1 آذر 1397
کد 1385

آئین تکریم و معارفه دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور مشاور محترم رئیس و مدیر کل محترم حراست سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

آئین تکریم و معارفه دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور مشاور محترم رئیس و مدیر کل محترم حراست سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.
آئین تکریم و معارفه دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور مشاور محترم رئیس و مدیر کل محترم حراست سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، جناب آقای دکتر حمید یزدانیان مشاوررئیس و مدیر کل محترم حراست سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در سفر یکروزه خود به تبریز در بدو ورود در یادمان شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی حضور یافت و به دو شهید گمنام تدفین شده در صحن دانشگاه ادای احترام نمود و پس از آن در آئین تکریم و معارفه حضور یافت.
این مراسم با حضور پیشکسوتان، بازنشستگان، روسای سابق، اعضای هیئت علمی، اساتید و کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد. مراسم با تلاوتی از آیات قران مجید توسط جناب آقای کرامت نفر دوم بیست و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری آغاز و بعد از سرود جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر غلامرضا کیانی به حضار محترم خیرمقدم و گزارشی ازعملکرد چندین ساله حضور خود در مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای را بیان نمودند.
دکتر غلامرضا کیانی در مراسم تکریم و معارفه ضمن خیر مقدم و تبریک هفته وحدت از حضور در مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای را مایه بسی مسرت دانستند و به ظرفیتها و پتانسیل های این مجموعه اشاره نمودند ایشان همدلی، همراهی اساتید، همکاران را یکی از نقاط قوت برشمردند. دکتر غلامرضا کیانی اظهار داشتند هر مجموعه جهت حفظ پویایی و نشاط نیاز مبرم به ارتباطات با مجموعه های مختلف دارد واشاره نمود به یاری خداوند که بنده در چندسال اخیر در مجموعه حضور داشتم با سازمان مرکزی ارتباطات خوبی داشتیم و امیدست این وحدت رویه و این ارتباط فی ما بین حفظ و ادامه یابد. ایشان در ادامه از جناب آقای پروفسور ابراهیم صالحی عمران به جهت مساعدت و همکاری در امورات دانشگاه تقدیر و تشکر نمودند و از همراهی جمعی همکاران دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ابراز ارادت نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر حمید یزدانیان مشاوررئیس و مدیر کل محترم حراست سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور ضمن تبریک هفته وحدت و هفته بسیج از حضور خود در شهر تبریز به نیکی یاد نمودند و مطالبی در خصوص ارزش ها و پتانسیل ها و ظرفیت ها و رسالت و ماموریت های دانشگاه در سالهای اخیر بیان نمودند و ایشان از طرف پروفسور ابراهیم صالحی عمران از زحمات و تلاشهای آقای دکتر غلامرضا کیانی تشکر نمودند و برایشان آرزوی موفقیت نمودند.
مدیر کل حراست سازمان مرکزی جایگاه دانشگاه و مدیریت دانشگاه فنی و حرفه ای را بسیار ارزشمند و حائز اهمیت دانستند وبه پتانسیل و نیروی انسانی داخل مجموعه دانشگاه اشاره کردند و فرمودند ما معتقدیم که اساتید و همکاران ارزشمند این دانشگاه توانایی آن را دارند که خودشان مجموعه خودشان را اداره نمایند و شناختی که از جناب آقای مهندس بهشتی داریم با درایت خود می توانند از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل ها نیروی انسانی کارآمد و کاربلد استفاده نمایند.

جلسه با سخنرانی سرپرست محترم جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی جناب آقای مهندس بهشتی اصل ادامه یافت و ایشان ضمن خیر مقدم و تبریک هفته وحدت و بسیج و ادای احترام به شهدای گرانقدر و شهدای دانشگاه و شهدای گمنام و خیرمقدم به حضور روسای سابق دانشگاه، اعضای هیات علمی، اساتید، کارکنان خدوم و زحمت کش مراکز استان و بازنشستگان محترم ایشان به سابقه 50 سالگی دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره نمودند و به تربیت نیروی کارآمد و ماهر این دانشگاه که رسالت اصلی این دانشگاه می باشد اشاره نمودند و ایشان حضور و انتخاب جناب آقای پروفسور ابراهیم صالحی عمران را یکی از نقاط قوت در راس امورات دانشگاه مایه افتخار و مدیریت ایشان در گسترش مهارتهای فنی و حرفه ای دانستند.
سرپرست محترم جدید دانشگاه مدیریت مشارکتی و نگاه خردمندانه و تشکیل کمیته های تخصصی و شوراهای مشورتی و ایجاد کارگروههای آموزشی، فرهنگی و...را از سیاستهای جدید دراداره امور دانشگاه اشاره نمودند. جناب آقای مهندس بهشتی اصل ضمن تشکر از همکاران ارزشمند و پرتلاش دانشگاه فنی و حرفه ای بر توانمندی نیروی انسانی و حمایتهای بی دریغ و مشارکتها اشاره نمودند.

در انتهای این مراسم از زحمات چندین ساله جناب آقای دکتر غلامرضا کیانی تقدیر و تشکرشد و در اختتام این مراسم لوح تقدیر از طرف ریاست محترم عالیه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور توسط مدیرکل محترم حراست سازمان مرکزی اهدا و لوح و هدایایی از طرف اعضای هیات علمی، اساتید، کارکنان، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان و مراکز الزهرا و میانه اهدا شد. در ادامه از طرف پروفسور ابراهیم صالحی عمران طی احکام جداگانه ای به جناب آقای مهندس احد بهشتی اصل به سرپرستی دانشگاه فنی و حرفه ای استان و سرکار خانم میلانی به سرپرستی مراکز الزهرا(س) تبریز توسط مشاور رئیس و مدیر کل محترم حراست سازمان مرکزی اهدا و برایشان آرزوی موفقیت نمودند.
 
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 1 آذر 1397
  • ساعت 03
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh