دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 5 آذر 1397
کد 1393

همایش پیروان ولایت به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در نخستین روز از هفته بسیج همایشی با عنوان پیروان ولایت با حضور هیئت رئیسه محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان و معاون محترم هماهنگ کننده سپاه عاشورا برگزار شد.

همایش پیروان ولایت به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، در نخستین روز از هفته بسیج همایشی با عنوان پیروان ولایت با حضور هیئت رئیسه محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان و معاون محترم هماهنگ  کننده
سپاه عاشورا برگزار شد. در این مراسم جناب آقای دکتر بهشتی یاد و خاطره 32 شهید والامقام دانشجوی 8 سال دفاع مقدس و 2 شهید گمنام تدفین شده در صحن دانشگاه را گرامی داشته و مقدم معاون محترم سپاه عاشورا استان را در این دانشگاه گرامی داشته و مایه خیر و برکت دانستند و همچنین ایشان میهمانان ناحیه بسیج دانشجویی استان را به این دانشگاه گرامی داشتند ایشان فرمودند: دانشگاه با تمام قوا پشتیبان بسیج و تفکر بسیجی است و مدیون بسیج هستیم. ایشان از زحمات صادقانه و خالصانه جناب آقای نکویی تقدیر و تشکر نمودند و ارزوی موفقیت به جناب آقای ساقی داشتند که با تفکر و روحیه بسیجی و بسط دادن برنامه های فرهنگی به مباحث علمی جهت پیشبرد مجموعه دانشگاه و دانشجویان بسیجی در عرصه های مختلف موفق باشند.
در ادامه معاون محترم هماهنگ کننده سپاه عاشورا هفته وحدت و بسیج را تبریک و مبنای فکری امام خمینی (ره) را تشکیل بسیج جهانی و وحدت و یکپارچگی مطرح نمودند و فرمودند تفکر امام خمینی (ره) تفکر بسیجی است که چشم طمع دشمنان اسلام را کوتاه کرده است و همچنین تفکر بسیجی  در سایه رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) در منطقه حاکم است. جناب سرهنگ هاشم پور مسائل مختلفی در مورد مسائل سیاسی  روز در منطقه مطرح و گفتند بسیج در عرصه ای مختلف عرصه سازندگی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، پزشکی و ... همواره موفق بوده و خواهد بود. ایشان در پایان صحبتهای خود فرمودند ریاست محترم دانشگاه به جا متوجه شده اند که با حضور تفکر بسیجی می شود کارهای بزرگی در عرصه های مختلف انجام داد. در خاتمه از تلاشهای جناب اقای نکویی تقدیر و جناب اقای ساقی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان معرفی شدند.


 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 5 آذر 1397
  • ساعت 05
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 5 آذر 1397
  • ساعت 06
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh