دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 11 آذر 1397
کد 1402

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه کارگاه شماره 2 مکانیک خودرو در دانشکده فنی و حرفه ای میانه افتتاح شد

معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه به همراه رؤسای اداره آموزش و پرورش،دانشگاه پیام نور و اداره آموزش فنی و حرفه ای از دانشکده فنی و حرفه ای میانه بازدید کرد.
معاون محترم استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه به همراه رؤسای  اداره آموزش و پرورش،دانشگاه پیام نور و اداره آموزش فنی و حرفه ای از دانشکده فنی و حرفه ای میانه بازدید کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه این شهرستان استحقاق توسعه آموزش عالی را از جهات مختلف دارد، گفت: توسعه و ارتقای سیستم آموزش عالی میانه از لحاظ نیرو، امکانات و رشته های تحصیلی کاربردی در افق کوتاه مدت و میان مدت شورای عالی آموزش عالی شهرستان قرار دارد.

محمدرضا مشایخی طی جلسه ای در دانشکده فنی و حرفه ای میانه با تاکید بر ضرورت رفع نیازمندی های این دانشکده در حوزه های عمرانی، آموزشی و امکانات، گفت: مواردی چون راه اندازی آموزشکده خواهران، تسریع در واگذاری زمین از سوی شهرداری به دانشکده، تامین نیروی انسانی، توسعه رشته های فنی و مهارتی باید در اولویت قرار گیرد و موارد احصا شده، خواسته های به حق شهرستان است که طی روزهای آتی در حضور رئیس استانی دانشگاه فنی و حرفه ای مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخورداری دانش آموختگان از مهارت های فنی و عملی، ارتباط تنگاتنگی با اشتغال آنها دارد، گفت: تحصیلات و آموزش عالی باید توام با مهارت های عملی و تجربی باشد و نباید صرفاً به دنبال مشاغل اداری بود چراکه سیاست دولت، چابک سازی و واگذاری کار مردم به مردم با نظارت دولت است.

مشایخی با بیان اینکه آموزشکده فنی و حرفه ای در راستای برنامه های دولت در زمینه گسترش مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای قدم های مثبت بر می دارد، ادامه داد: دولت بر اساس همین سیاست و در جهت ارتقای سطح برخورداری دانش آموختگان از فنون و حرفه های مختلف و تجربه محیط واقعی کار، طرح کارورزی و استاد شاگردی را با ارائه مشوق های مختلف اجرا می کند که این طرح سبب رونق کسب و کار می شود.

گفتنی است فرماندار ویژه میانه ضمن بازدید از بخش های مختلف آموزشکده فنی و حرفه ای میانه از جمله کارگاهها و آزمایشگاهها، کارگاه شماره دو مکانیک خودروی این آموزشکده را که با هزینه 3 میلیارد ریال تجهیز شده را نیز افتتاح کرد.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 11 آذر 1397
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh