دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 17 آذر 1397
کد 1411

حضور سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای در خوابگاه جنت و بهار در روز دانشجو

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای روز 16 آذر به مناسبت روز دانشجو به همراه معاون دانشجویی ومسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همکاران محترم در خوابگاه دانشجویی جنت و بهار حضور پیدا کردند.
قدمت دانشگاه فنی و حرفه ای به تاسیس موسسه دارالفنون که به ابتکار میرزا تقی خان امیرکبیر برمی گردد.
به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای روز 16 آذر به مناسبت روز دانشجو به همراه معاون دانشجویی، فرهنگی ومسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همکاران محترم در خوابگاه دانشجویی جنت و بهار حضور پیدا کردند.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بعد از اقامه نماز در خوابگاه جنت روز دانشجو را تبریک و دانشجویان دانشگاه را توانمند، مبتکر، خلاق و کارآفرین دانستند و ایشان فرمودند دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای نباید گرفتارروزمررگی شوند، دانشجویان باید خلاق و اندیشمند در راستای اهداف عالیه دانشگاه باشند تا در اجرای سیاستهای دانشگاه وعملیاتی نمودن و به نتیجه رساندن اهداف دانشگاه سهیم باشند. احد بهشتی اصل در بخشی از سخنان خود فرمودند از دانشجویانی که در راستای علمی، آموزشی و پژوهشی، تحقیق چیزی را طلب نمایند حمایت می نماییم و از طرحها و ایده های خلاقانه  استقبال می کنیم. ایشان در ادامه صحبت های خود قدمت و تاسیس دانشگاه فنی و حرفه ای را نوپا و از سال 1390 و نیم قرن ندانستند بلکه فرمودند  دانشگاه فنی و حرفه ای به ابتکار امیرکبیر آموزش علوم و فنون دارالفنون نخستین دانشگاه در تاریخ مدرن ایران دانست که با همکاری اساتید اتریشی این موسسه علمی تاسیس شده برمی گردد.جناب آقای بهشتی اصل فرمودند مسئولین پی برده اند که دیگر به صرف با درسهای نظری و تئوری نمی شود کاری از پیش برد و باید در کنار درسهای تئوری، مهارت نیز بیاموزند تا وارد بازار صنعت شوند ایشان فرمودند ما برخود می بالیم که دانشجویان ما از بقیه دانشجویان دانشگاهها پیشی گرفته اند و این علم، حرفه و فن را از مقطع کاردانی دارند و در هر کجا ازپروژه های صنعت که شاهد سرافرازی و سربلندی  ایران اسلامی بالاخص آذربایجان هستیم یقینا حضور دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه ای هم در آن مجموعه سهیم بوده و ارزاندام می نمایند. در ادامه جناب آقای دکتر نقی زاده معاون محترم دانشجویی و فرهنگی ضمن تبریک روز دانشجو از حضور دانشجویان در این نشست صمیمی تقدیر و تشکر نمودند و از حضور جناب آقای دکترتشکر و قدردانی نمودند و به جایگاه و اهمیت والای مقام دانشجو پرداختند و مطالبی درخصوص انتظاراتی که مسئولین دانشگاه از دانشجویان دارند ارائه نمودند. همچنین در این نشست صمیمی حجه الاسلام علیزاده شکاف بین مسئولین دانشگاه و دانشجویان اشاره نمودند که انشااله در این راستا ریاست محترم دانشگاه و مسئولین هر چه در توان دارند بر این باورند که در کنار دانشجویان باشند و حس دغدغه مشکلات جانبی را نداشته باشند تا بهتر از قبل بتوانند به ایده پردازی و خلاقیت بپردازند.در ادامه این نشست دانشجویان در خوابگاههای جنت و بهار به مشکلات و مسائل جاری دانشگاه، مسائل آموزشی، صنعتی، علمی و رفاهی خود با ریاست و مسئولین دانشگاه در میان گذاشتند. لازم بذکر است این نشست به بیش از 5 ساعت طول کشید.

  • نوشته شده
  • در شنبه 17 آذر 1397
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در شنبه 17 آذر 1397
  • ساعت 14
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh