دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 19 آذر 1397
کد 1420

آئین بزرگداشت هفته دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، روز یکشنبه 18 آذرماه 1397 با حضور پر شور دانشجویان اعضای هیئت علمی، اساتید، همکاران با حضور ریاست محترم دانشگاه و معاونین محترم اداری و مالی، دانشجویی و فرهنگی و آموزشی و پژوهشی و نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه و قسمت های مختلف دانشگاه در سالن همایش بینش دانشگاه برگزار شد.
 
 
آئین بزرگداشت هفته دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، روز یکشنبه 18 آذرماه 1397 با حضور پر شور دانشجویان اعضای هیئت علمی، اساتید، همکاران با حضور ریاست محترم دانشگاه و معاونین محترم اداری و مالی، دانشجویی و فرهنگی و آموزشی و پژوهشی و نماینده محترم ولی فقیه در دانشگاه و قسمت های مختلف دانشگاه در سالن همایش بینش دانشگاه برگزار شد. در این مراسم جناب آقای احد بهشتی اصل ضمن خیر مقدم و تبریک روز دانشجو به دانشجویان فرهیخته دانشگاه فنی و حرفه ای به پیشکسوتان دانشگاه فنی و حرفه ای و اعضای هیئت علمی و اساتید و همکاران ارجمند خیرمقدم گفتند.
ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان با اشاره به رسالت ویژه دانشگاه در بحث کارآفرینی، مهارتی بودن و فناور بودن فرمودند دیگر مسئولین محترم نظام بر عملکرد و الزام ماموریت های ویژه دانشگاه فنی و حرفه ای و حضور این دانشگاه در عرصه های مختلف بالاخص تولید، کارآفرینی، صنعت و... واقف بوده وهستند.
احد بهشتی اصل بیان داشت : 90 درصد دانشگاههای کشور در مرزهای تئوری و نظری هستند هرچند که عناوین فنی و مهندسی و صنعتی بودن را با خودشان یدک می کشند.
ایشان فرمودند دانشگاه فنی و حرفه ای به مرزهای خلاقیت، ابتکار سوق داده و در تلاش شبانه روزی هستیم تا در راستای اعتلاف تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی قدم برداریم.
استاد این دانشگاه در قسمتی از بیانات خود فرمودند: انتظار داریم دانشجویان عزیز را در امر طرح ها، ایده ها و خلاقیت و ابتکار یاری فرمائید تا در عرصه بهتر دیده شدن این دانشگاه تکلیف خود را ادا کنیم تا جایگاه اصلی خود را پیدا کند.
احد بهشتی اصل موتور محرکه دانشگاه را دانشجویان مهارت محور دانست و توانایی و انگیزه دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای را بالا دانستند و شانس و آنچه عیان است تمامی موسسات، ادارات، سازمان ها، شرکت ها، کارخانجات بر آن هستند تا از فارغ التحصیلان و دانش آموختگان این دانشگاه درمسائل فنی خود استفاده نمایند و ما بر این امر مبارک می بالیم.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان مایه افتخار دانست که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران(مرکز آذربایجان شرقی) برای تکمیل پرسنل خود از فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای استفاده نماید. یقینا تمامی مجموعه های دولتی و خصوصی در آینده نزدیک به این باور مهم خواهند رسید و ما می کوشیم تا دانشجویان، دانش اموختگان و فارغ التحصیلان به این مجموعه بپیوندند. ایشان در خاتمه اظهار نمودند دانش آموختگان ما به حدی فناور و مهارتی هستند که هر مجموعه ای اعم از صنایع و کارخانجات و... نیاز به این پنجه های کارآمد دارند.
در ادامه برنامه سخنران اصلی مراسم جناب آقای مهندس صالح پور که یکی از خوش نامدارترین و از پیشکسوتان این دانشگاه بودند با اشاره به تفکر، اندیشه و خلاقیت دانشجویان ماهر و توانمند این دانشگاه اشاره نمودند و ایشان تمامی رمزهای موفقیت این دانشگاه را همدلی، همراهی و عملیاتی نمودن طرح ها و ایده های دانشجویی دانستند که یقینا این ایده ها به سمت تجاری سازی و تولید انبوه خواهند رفت ایشان در ادامه سخنانشان با اشاره به دانشمندان و فیلسوفان قرن ها گذشته فرمودند تفکر و تمرکز و اجرایی نمودن و آن را  به مرحله انجام رساندن دانستند.
در ادامه این برنامه آیتم های مختلف شاد برگزار شد و در خاتمه از 70 نفر از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی، ورزشی و... کشوری، استانی و... تجلیل به عمل آمد. یادآور است مسئولین محترم آموزشکده فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز و دانشجویان این مرکز حضور داشتند.
در پایان تمامی شرکت کنندگان در یادمان شهدای گمنام آرمیده در صحن دانشگاه حضور یافته و به مقام شامخ شهدای 16 آذر 1332 شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای گمنام فاتحه و گل نثار کردند.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 19 آذر 1397
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 19 آذر 1397
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh