دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 27 آذر 1397
کد 1440

آئین پژوهش و فناوری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی، مراسم هفته پژوهش و فناوری با حضور پرشور اعضای هیئت علمی، اساتید و دانشجویان در سالن همایش بینش برگزار شد.
در این مراسم با شکوه جناب آقای مهندس یوسفی نیا معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه ضمن خیر مقدم و تبریک هفته پژوهش و فناوری اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای را موتور محرک صنعت جامعه امروزی دانسته و ایشان موفقیت دانشجویان، دانش آموختگان و فارغ التحصیلان این  دانشگاه را در عرصه های مختلف جامعه موجب افتخار دانستند و خاطر نشان نمودند در کنار این موفقیت ها ما باید بفکربروزرسانی خود با جامعه امروزی و سیستم ها و بالندگی جامعه باشیم و خودمان را با فناوری های روز دنیا به روز نماییم. ایشان در مورد رسالت و ماموریت های دانشگاه مطالبی را ارائه نمودند و در ادامه به اوج رسیدن و افتخارات دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره نمودند و فراهم بودن بستر و پذیرای هرگونه فعالیت در این خانواده بزرگ دانشگاهی را قابل اجرا دانستند و از تمامی اساتید، دانشجویان به اجرای طرح، ایده، پژوهش و تحقیق و... دعوت نمودند. در ادامه این مزاسم جناب آقای دکتر خضرلو دانش آموخته دانشگاه فنی و حرفه ای استان، پژوهشگر و محقق و مشاور عالی محترم شهردار کلانشهر تبریز در جمع حاضرین حضور یافت و به خاطراتی از دوران تحصیل در این دانشگاه را یکی از افتخارات خود دانسته و از تمامی اساتید ارزشمند دوران تحصیل خود قدردانی نمودند و راه به سوی موفقیت و پیشرفت را تلاش، کوشش، تحقیق، پژوهش و مطالعات علمی و... دانست و برای تمامی اساتید آرزوی سلامتی و برای دانشجویان آرزوی آینده ای سرشار از موفقیت نمود.
دیگر سخنران مراسم هفته پژوهش و فناوری مهندس رضا زائر معاون مدیریت و بهره برداری مترو(قطار شهری تبریز و حومه) بود که ایشان به بحث اجرایی شدن تحقیقات، مطالعات و پژوهش در عملیاتی نمودن در پروژه های شهری پرداختند ایشان یکی از موفقیت های مسئولین شهری را بکار بستن تحقیقات و مطالعات اساتید، دانشجویان دانشگاههای مختلف عنوان نمودند.
در ادامه این جلسه آیتم های مختلفی برگزار شد ودر خاتمه از 20 نفر استاد و دانشجوی پژوهشگر برتر در سطح دانشگاه فنی و حرفه ای استان تقدیر و قدردانی شد.

 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 27 آذر 1397
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در سه شنبه 27 آذر 1397
  • ساعت 02
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh