دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 22 ارديبهشت 1393
کد 145

وزیر علوم تاکید کرد: تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص اصلی‌ترین ماموریت وزارت علوم است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به هفتمین سمینار سراسری بهداشت روانی دانشجویان تاکید کرد: تربیت نیروی انسانی کارآمد متخصص و متعهد مورد نیاز کشور و اصلی‌ترین ماموریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

وزیر علوم تاکید کرد : تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص اصلی‌ترین ماموریت وزارت علوم است       

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به  هفتمین سمینار سراسری بهداشت روانی   دانشجویان تاکید کرد: تربیت نیروی انسانی کارآمد متخصص و متعهد مورد نیاز کشور و اصلی‌ترین ماموریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است .

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، در پیام دکتر رضا فرجی دانا ‌آمده است : حضور و جذب استادان توانمند، برنامه‌های درسی روزآمد و دانشگاه‌های مجهز به دانش و فناوری‌های نوین از شرایط لازم، تحقق اهداف عالیه وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است .
وزیر علوم در پیام خود تاکید کرده است : تربیت نیروی انسانی کارآمد متخصص و متعهد مورد نیاز کشور و اصلی‌ترین ماموریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و زمانی شرایط مذکور برقرار خواهد شد که دانشجویان بتوانند با آرامش خاطر و بدون هرگونه اضطراب و نگرانی در محیطی شاداب و پرنشاط و با هدف در درنوردیدن مرزهای علم و پژوهش قدم بردارند .
در ادامه  پیام  وزیر علوم  با اشاره به  اینکه در راستای اجرای سند چشم‌انداز 20 ساله و تحقق بند 3 سیاستهای کلان ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت که به ارتقاسلامت روانی جامعه با ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، تحکیم بنیان خانواده، رفع موانع تنش‌آفرین در زندگی فردی و اجتماعی، ترویج آموزش‌های اخلاقی و معنوی و ارتقاء شاخص‌های سلامت روانی تاکید شده است ، آمده است :وزارت علوم تحقیقات و فناوری دولت یازدهم بر آن است تا با نگاهی راهبردی و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و استفاده از استادان مجرب و توانمند شاهد تحقق تمام مؤلفه‌های بیان شده باشد .
 
دکتر فرجی دانا در این پیام بیان کرده است : در 25 سال گذشته به لطف خداوند متعال در جهت تأمین ، حفظ و ارتقا سلامت روانی دانشجویان و دانشگاهیان گام‌های ارزنده و موثری برداشته شده است که سوابق موجود در حوزه مشاوره دانشجویی گواهی بر این مدعاست.عوامل مختلفی از جمله ویژگی‌های اداری مرسوم و پیچیدگی‌های زندگی ماشینی امروز و افزایش آسیب‌های موجود، مسئولان وزارتی و دانشگاهی را بر آن داشته است تا ضمن حذف آسیب‌ها و برداشتن موانع بازدارنده تمهیدات لازم را در جهت بسترسازی شرایط مطلوب بیاندیشند و درراستای ارتقا کیفی فضای دانشگاهی اهتمام ورزند .

در بخش پایانی پیام دکتر فرجی دانا آمده است:  امیدواریم برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مرتبط با حوزه سلامت در جهت انسجام بخشی مراکز مشاوره‌ای دانشجویی و تأمین پشتوانه علمی آن همراه با لحاظ کردن ویژگی‌های بومی و فرهنگی دانشجویان بتواند وزارت علوم را در ادای تکلیف و وظایف خود یاری کند .

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 22 ارديبهشت 1393
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh