دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 4 دي 1397
کد 1453

نشست صمیمی روحانیت معظم و رابطین محترم و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مدظلی العالی)

به گزارش روابط عمومی، به مناسبت پاسداشت ایام هفته وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد.
در این نشست احد بهشتی اصل ضمن خیر مقدم به حضار محترم مخصوصا سفیران نماز، اخلاق و معرفت و یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر مفتح و شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و 2 شهید گمنام آرمیده در صحن دانشگاه و همچنین رحلت یار دیرین امام و رهبر و انقلاب حضرت آیت الله شاهرودی را تسلیت و تعزیت عرض نمودند. ایشان این ایام را به نیکی یاد نمودند و تاکید کردند که حضور روحانیت محترم در برنامه های مختلف و مجموعه های دانشگاه باعث افتخار مسئولین دانشگاه فنی و حرفه ای می باشد.
ایشان از حضور ارزشمند رابط محترم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و روحانیت معظم تقدیر و تشکر نمودند. سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از مشارکت و خرد جمعی روحانیت معظم در برنامه های دانشگاه تاکید نمودند.,همچنین سرپرست استان افزود: از عنایات و راهنمایی های حجت الاسلام و المسلمین بنیان جوادی مسئول محترم نهاد مقام معظم رهبری(مدظله العالی)سازمان مرکزی فنی و حرفه ای کشور تشکر و قدردانی می نماییم.
در ادامه این نشست نماینده محترم مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن خیر مقدم و پاسداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه به معرفی روحانیت محترم حاضر و مشارکت کننده در برنامه های دانشگاه فنی و حرفه ای پرداختند. در ادامه معاون دانشجویی و فرهنگی در جهت برنامه های فرهنگی دانشگاه حضور پررنگ روحانیت محترم را غنیمت شمردند و به آسیب های اجتماعی دانشجویان در عرصه های مختلف اشاره نمودند. در ادامه این نشست معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری به گستردگی حوزه آموزش پرداخت نمودند و از دیدگاه وسیع سرپرست محترم استان به تمامی جنبه های اساتید مخصوصا اساتید گرانقدر معارف و روحانیت معظم آرزوی توفیق نمودند. در ادامه روحانیت معظم از تفکر و اندیشه سرپرست محترم دانشگاه در خصوص فراهم نمودن این نشست قدردانی نمودند.و به ارائه دیدگاههای خود پرداختند و مطالبی در خصوص جذب دانشجویان به اقامه نماز و مسائل دینی پرداختند. روحانیت محترم حاضر به فضای نمازخانه های خوابگاهها تاکید نمودند و سرپرست محترم دانشگاه در این خصوص قول مساعد دادند. روحانیت محترم از حضور در اتاقهای خوابگاههای دانشجویی جهت انس با دانشجویان و برقراری ارتباط موثر استقبال نمودند. در ادامه این نشست رئیس محترم اداره دانشجویی و فرهنگی به ارائه دیدگاههای خود پرداخت نمودند. در خاتمه این نشست از زحمات و تلاشهای ارزنده اساتید و روحانیت معظم با اهدا لوحی تجلیل بعمل آمد.
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 4 دي 1397
  • ساعت 05
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 12 دي 1397
  • ساعت 15
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh