دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 18 دي 1397
کد 1463

نشست صمیمی اساتید و اعضای هیات علمی با هیات رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی همراه با آئین تکریم و تجلیل از بازنشستگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان خردجمعی و مشارکت مدیریتی را یکی از موفق ترین شیوه های آموزشی دردانشگاه دانستند و از تلاشهای اساتید و همکاران قدردانی نمودند و به جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در آموزش عالی اشاره نمودند.
به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه ضمن تشکر و حضور در این جلسه صمیمی، سلام و خداقوت ریاست محترم عالیه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و معاونین سازمان مرکزی را به اساتید محترم  ابلاغ نمودند و در ادامه، بحث آموزش را در دانشگاه یکی از اساسی ترین کارها موثرمطرح نمودند
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان خردجمعی و مشارکت مدیریتی را یکی از موفق ترین شیوه های آموزشی دردانشگاه دانستند و از تلاشهای اساتید و همکاران قدردانی نمودند و به جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در آموزش عالی اشاره نمودند.
در ابتدای جلسه معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی از حضور جناب آقای دکتر کریم زاده قویدل به عنوان عضو هیات علمی رسمی جدید و پیوستن ایشان به خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای را تبریک گفتند. ایشان در ادامه نائل شدن چندین نفر از اساتید و همکاران محترم به مقام والای بازنشستگی را تبریک و خواستار ادامه همکاری با دانشگاه  شدند. .
در ادامه این نشست از اساتید و همکاران نائل شده به مقام شامخ بازنشستگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان از آقایان مهندس فرخی، بهمنی، کریمی و عسگری و سرکار خانم مهر پروران در طول این خدمت مقدس طی اهدای لوحی از طرف هیات رئیسه دانشگاه تقدیر و قدردانی نمودند.
در ادامه این نشست معاون دانشجویی و فرهنگی ضمن خیر مقدم و از سوی دانشجویان و اولیای دانشجویان از اساتید فرهیخته دانشگاه در خصوص آموزش قدردانی نمودند و به بحث کیفیت در تمامی زمینه های دانشگاه اشاره نمودند.
درادامه معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه با اشاره به اتفاقات اخیردردانشگاه به برگزاری همایش های ملی و در راس آنها برگزاری همایش های علمی و عملی اشاره نمودند و به کیفیت آموزش پرداختند. ایشان از تجهیز اخیر کارگاها و آزمایشگاهها از ریاست محترم و حوزه معاونت اداری و مالی تقدیر و تشکر نمودند. مهندس یوسفی نیا به محتوای آزمایشگاهها و پروژه های دانشجویی اشاره نمودند و در ادامه به آموزش های آزاد و خاص دانشگاه پرداختند و از اساتید محترم در خصوص همکاری و مشارکت در این آموزش ها با جدیت تمام خواستار شدند. در ادامه اساتید فرهیخته دانشگاه سوالات خود را مطرح نمودند و هیات رئیسه دانشگاه پاسخ دادند.
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 18 دي 1397
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در سه شنبه 18 دي 1397
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh