دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 19 دي 1397
کد 1464

شروع به کار رسمی همکاران محترم بند (ذ) حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن خیر مقدم ،از زحمات و تلاشهای شایسته مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری،جناب آقای دکتر غلامی ریاست محترم عالیه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، جناب آقای پروفسور صالحی عمران ،دفتر محترم هسته گزینش سازمان مرکزی و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بالاخص نمایندگان محترم شریف استان اذربایجان شرقی در این امر خیر تقدیر و تشکر نمودند.

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن خیر مقدم ،از زحمات و تلاشهای شایسته مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جناب آقای دکتر غلامی، ریاست  محترم عالیه دانشگاه فنی و حرفه ای کشورجناب آقای پروفسور صالحی عمران ،دفتر محترم هسته گزینش سازمان مرکزی و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بالاخص نمایندگان محترم شریف استان اذربایجان شرقی در این امر خیر تقدیر و تشکر نمودند.
احد بهشتی اصل پیوستن همکاران محترم حق التدریس را به جمع خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای مایه بسی افتخار و پر خیر و برکت دانستند و حضور جوانان پرشور، تحصیلکرده، فنی و مهارتی و با انگیزه را در مجموعه استان باعث رشد، شکوفایی، امید و همبستگی دانستند ایشان با اشاره به جایگاه خطیر دانشگاه فنی و حرفه ای، این دانشگاه را تنها دانشگاهی دانستند که با تلاش و کوشش همکاران جدید می توان به قله های رفیع پیشرفت رسید.
سرپرست دانشگاه ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران محترم در تمامی عرصه های زندگی این مسئولیت را بسیار خطیر و فرصت مغتنمی هم برای شخص همکاران محترم و مجموعه دانشگاهی دانست. در ادامه اعضای محترم هیات رئیسه دانشگاه برای تمامی همکاران آرزوی توفیق خواستار شدند و همکاران جدید از زحمات و تلاشهای شبانه روزی هیات رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی قدردانی نمودند.
لازم بذکر است در مرحله اول 11 نفر از این همکاران به مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای استان پیوستند. در خاتمه هیات رئیسه دانشگاه با اهداء احکام و یک جلد قرآن مجید به این همکاران خوش آمد گفتند.

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 19 دي 1397
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در پنجشنبه 20 دي 1397
  • ساعت 16
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh