دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 23 دي 1397
کد 1465

کمیته برنامه ریزی (آئین باشکوه تجلیل و معارفه معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع ) دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

با تجلیل و تکریم از خدمات شایسته جناب آقای موسی عدالتخواه، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، کمیته برنامه ریزی دانشگاه فنی و حرفه ای استان با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، روسای ادارات و مراکز الزهرا(س) و شماره 2 تبریز برگزار شد. در این نشست احد بهشتی اصل سرپرست استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در سطح استان و ابلاغ سلام و خداقوت ریاست عالیه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور جناب آقای پروفسور صالحی عمران به همکاران محترم در سطح استان از زحمات چندین ساله جناب آقای موسی عدالتخواه معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع تقدیر و تشکر نمودند و برای آقای قاسم فتاح سرپرست جدید معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع آرزوی توفیق نمودند. ایشان خردجمعی تمامی کارها و امورات دانشگاه را در امر مدیریت کارساز و موثر دانستند و به پتانسیل‌ها و ظرفیت های معاونتهای محترم، روسای ادارات و همکاران در سطح استان اشاره نمودند.
در ادامه جناب اقای عدالتخواه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای استان از سعه صدر سرپرست محترم استان تقدیر و تشکر نمودند و از توانمندیهای بالقوه همکاران در طول مدت خدمت مقدس در عرصه علم و دانش بسیار ارزشمند دانستند و ایشان فرمودند برخود می بالم که اواخر مقدس خدمت 30 ساله خودم را در مجموعه ارزشمند دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی سپری نموده ام و از تمامی همکاران طلب حلالیت نمودند.
در ادامه این نشست تمامی همکاران محترم از خدمات بی شائبه معاون محترم اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه فنی و حرفه ای استان تشکر و قدردانی نمودند و برای آقای فتاح سرپرست محترم جدید معاونت آرزوی توفیق نمودند. با توجه به بازنشستگی در این نشست با اهدای لوحی از زحمات ارزشمند جناب آقای موسی عدالتخواه تشکر و قدردانی شد و ابلاغ سرپرست محترم جدید معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع به جناب آقای قاسم فتاح توسط سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان تقدیم شد.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 23 دي 1397
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در سه شنبه 25 دي 1397
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh