دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 23 دي 1397
کد 1467

آئین معارفه باشکوه سرپرست آموزشکده فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز برگزار شد.

سرپرست جدید آموزشکده فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، آئین معارفه سرپرست جدید آموزشکده فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز با حضور سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان و هیئت رئیسه این دانشگاه و با حضور روسای سابق این آموزشکده و اساتید و کارکنان در سالن جلسات این آموزشکده برگزار شد.
در این مراسم سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان از ریاست محترم عالیه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور از توجهات شایسته جناب آقای پروفسور صالحی عمران و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصاب سرپرست جدید آموزشکده فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز قدردانی نمودند و از حضور پیشکسوتان و روسای سابق این آموزشکده در جهت ارتقاء پیشرفت این مجموعه تقدیر و تشکر نمودند. سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در جهت احیای مراکز استان تاکید نمودند و تجهیز و استفاده از فضای آموزشی، اداری، فرهنگی، ورزشی و...و بازگرداندن شور و نشاط و فعال نمودن انجمن های علمی، کانون های فرهنگی، هنری را مثمر ثمر دانستند و به شادابی، پویایی و نشاط در دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید نمودند.
در ادامه این مراسم روسای سابق آموزشکده فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز از دیدگاه سرپرست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی جناب آقای احد بهشتی اصل نسبت به مدیریت جمعی و مشارکتی مراکز استان قدردانی نمودند.
در ادامه سرپرست جدید آموزشکده فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز جناب آقای مهندس جواد دخیلی از ریاست محترم عالیه دانشگاه فنی و حرفه ای کشور و سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان تقدیر و تشکر نمودند و به ادامه همکاری و استفاده از تجربیات روسای سابق و همکاران محترم اشاره نمودند. ایشان از تلاشهای ارزنده همکاران محترم آموزشکده فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز در چندین سال اخیر که با آرامش کامل مجموعه را راهبری و مدیریت نمودند تشکر و قدردانی کردند.
در ادامه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان ابلاغ ریاست محترم عالیه دانشگاه فنی و حرفه ای را به جناب آقای مهندس جواد دخیلی تقدیم نمودند.

  • نوشته شده
  • در يکشنبه 23 دي 1397
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 23 دي 1397
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh