دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 6 بهمن 1397
کد 1475

شورای فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شورای فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار شد.

در ابتدای این نشست سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به حاضرین در جلسه خیر مقدم گفتند و رمز موفقیت اجرای برنامه های دانشگاه را مشارکت و متمرکز نمودن برنامه ها در سطح استان و همفکری و همکاری دانستند. احد بهشتی اصل ضمن اشاره به همزمان بودن اولین سالگرد شهدای گمنام تدفین شده در صحن دانشگاه و قیام 29 بهمن مراسمی در شان شهدای دانشجو گمنام و شهدای قیام 29 بهمن از طرف دانشگاه برگزار خواهد شد.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن اشاره به جشنواره سراسری فرهنگی و هنری سراسر کشور در تابستان 98 از همکاران محترم معاونت فرهنگی و هنری درخواست برنامه مدون نسبت به این جشنواره توصیه نمودند.
در ادامه معاون فرهنگی و دانشجویی در تایید سخنان سرپرست محترم استان به بیست و هفتمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری و جشن پیروزی انقلاب اسلامی و سالگرد شهدای گمنام به ثبت و درج برنامه ها و مناسبت ها در درگاه فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه به روسای محترم حاضر در جلسه تاکید نمودند و به کنگره سراسری شهید حسن باقری افشرد جهت حضور و برنامه ریزی اشاره نمودند.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای به برنامه های فرهنگی از دیدگاه پژوهشی ورود نمودند و به برگزاری کارگاهها و ورک شاپ های فرهنگ کارآفرینی اشاره کردند و عنوان نمودند که دانشگاه فنی و حرفه ای باید در عرصه فرهنگ و هنر متفاوت تر از سایر دانشگاهها عمل نماید.
در ادامه این نشست استاد جوادی فام مدیر گروه معارف دانشگاه فنی و حرفه ای استان در جهت روشنفکری دانشجویان، هدایت صحیح دانشجویان و انتخاب سخنرانان مناسبتها و مراسمات و صحیح معرفی نمودن دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را مطرح نمودند.
در این نشست که روسای محترم مراغه، الزهرا و شماره 2 تبریز حضور داشتند از سرپرست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای استان قدردانی نمودند و شیوه مدیریت مشارکتی را بسیار ارزشمند و ارزنده دانستند و هدایت و تعریف نمودن چرخه برنامه ها را از سوی دانشگاه و سپردن برنامه ها به دانشجویان به نوعی مسئولیت پذیری دانشجویان در برنامه های دانشگاه مطرح نمودند.

  • نوشته شده
  • در شنبه 6 بهمن 1397
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh