دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 14 بهمن 1397
کد 1490

پیام سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، با پیروزی در 22بهمن ماه 57 نقطه عطفی سترگ در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت ایران علیه نظام سلطه بی عدالتی و استکبار بود که با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی ملت فهیم ایران با گذر از توطئه ها و نیرنگ های دشمن توانستند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خود را جشن بگیرند.
ایام دهه مبارک فجر یادآور پیروزی نهضتی است که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تاریخ را دگرگون ساخت. انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری امام راحل عزیز و هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی منشا تخولات عظیم و تاریخ ساز در جهان بوده است.
امروز با گذشت 40 سال از وقوع این انقلاب پربرکت، گفتمان منحصربفرد انقلاب اسلامی که بر اصول، مبانی و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) تبلور پیدا کرده است. ملت ایران؛ بصیرت و هوشمندی و هوشیاری به سمت آرمان های متعالی خود پیش می روند، که جبهه دشمن همچنان مذبوحانه به دنبال تضعیف نظام اسلامی است اما رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با بصیرت و آحاد مردم و مسئولان نظام با هوشیاری کامل به فضل الهی این عرصه را به عرصه شکست و رسوایی تبدیل خواهد کرد.
ما دانشگاهیان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن پاسداشت حماسه شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم اهل بیت (ع) و شهدای گمنام آرمیده در صحن دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، با تاسی از الگوی ولایتمداری حضرت فاطمه زهرا(س) در دفاع از حریم امامت و ولایت، با گرامیداشت نام و یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و ضمن تبریک فرارسیدن این ایام مبارک، اعلام می داریم با انسجام، همدلی، همراهی و خردجمعی و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در کشور، عینیت بخشیدن به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از پنجه های کارآمد در دانشگاه فنی و حرفه ای حمایت خواهیم کرد.
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 14 بهمن 1397
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در يکشنبه 14 بهمن 1397
  • ساعت 15
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh