دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 14 بهمن 1397
کد 1491

دیدار صمیمی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با مدیر کل صدا و سیمای مرکزآذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه به همراه معاون اداری، مالی و مدیریت منابع و روابط عمومی برای ارتباطات و تعاملات بیشتر در دفتر مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی حضور یافتند.
در این دیدار سرپرست دانشگاه ضمن خسته نباشید و خدا قوت به مدیر کل صدا و سیما به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در دانشگاه فنی و حرفه ای استان و معرفی این دانشگاه پرداختند. سرپرست دانشگاه با اشاره به اینکه امروزه رسانه ها در دنیای کنونی از جایگاه ویژه ای در اذعان عمومی برخوردارند فرمود: رسانه ملی رسالت بزرگ و عظیمی را بر عهده دارد که باید به تمامی ابعاد و زوایای جامعه پرداخت نماید.
احد بهشتی اصل در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از همکاران محترم در رسانه ملی، در خصوص عدم انعکاس توانمندی های دانشگاه فنی و حرفه ای انتقاد نمودند ایشان در ادامه سخنان خود عنوان نمودند که دانشگاه فنی و حرفه ای در سراسر کشور تلاش آن را دارد که به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) عینیت بخشد و رسانه ملی بهتر است همگام با این دانشگاه در جهت تغییر فرهنگ و نگاه مردم نسبت به شیوه آموزش عالی در کشور همراه باشد. در ادامه این نشست صمیمی مدیر کل صدا و سیمای استان ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی شیوه آموزش، انباشت اطلاعات در ذهن دانشجویان را دغدغه اساسی در جامعه آموزش عالی کشور دانستند و ایشان به تربیت نیروی کارآمد از اولویت ها و ضرورت ها اشاره نمودند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تعاملات، شناخت ظرفیت ها و تغییر فرهنگ به موضوع فنی و حرفه ای و مهارت آموزی و مهارت داشتن در مراحل زندگی را یکی از ضزوریات دانستند. مهندس صفری فرمودند : عدم آموزش مهارت اجتماعی، آداب و معاشرت در نسل کنونی موجب میشود این نسل درآینده در خیلی جاها پاسخگو نباشند ایشان اشاره نمودند خوشحالیم دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای جوانانی خودساخته و توانمند هستند و این موجب می شود تا افرادی موفق در جامعه باشند. مدیر کل صدا و سیمای استان به استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های دو دستگاه اشاره نمودند و آن را بسیار مثمر ثمر دانستند. ایشان در ادامه صحبت های خود فرمودند : مهارت آموزی در جامعه امروزی ضمن اینکه به جامعه و خود فرد موثر است فرصت ها و محبوبیت های ویژه ای را به افراد در جامعه فراهم می نماید.
در خاتمه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی به رسم یادبود یکی از دست ساخته های دانشجویان این دانشگاه را به جناب آقای مهندس صفری مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تقدیم نمودند.
لازم به یادآوری است با هماهنگی های بعمل آمده مدیر کل صدا و سیمای استان در طول ترم جاری از سایت مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی بازدید خواهند نمود. دانشجویانی که علاقه مند به امریه سربازی خود در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی می باشند از معاونت آموزشی و پژوهشی معرفی دریافت نمایند.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 14 بهمن 1397
  • ساعت 18
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 15 بهمن 1397
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh