دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 16 بهمن 1397
کد 1495

نشست صمیمی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با اعضای حوزه مقاومت بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان به همراه معاون دانشجویی و فرهنگی، رئیس اداره فرهنگی و روابط عمومی در محل حوزه مقاومت بسیج دانشجویی حاضر شدند.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان در این نشست صمیمی ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک حلول چهلمین و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدای دانشجوی گرانقدر و شهدای گمنام از زحمات شایسته دانشجویان بسیجی به ویژه شورای محترم بسیج دانشجویی قدردانی نمودند. در این نشست احد بهشتی اصل فرمود: دانشگاه فنی و حرفه ای تنها دانشگاه متولی آموزش های عالی فنی و حرفه ای در کشور می باشد. ایشان فعالیت های بسیج را مایه مباهات مسئولین دانشگاه دانستند و از معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی و اداره فرهنگی دانشگاه تشکر نمودند ایشان برنامه های فرهنگی را یکی از دغدغه های اساسی معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانستند.
احد بهشتی اصل در ادامه صحبتهای خود نظم، هماهنگی، همکاری در بسیج را مایه سرافرازی، دلگرمی در بین مسئولین دانستند. احد بهشتی اصل فرمودند هرمجموعه ای اگر با برنامه ریزی و نظم جلو برود  آن مجموعه، مجموعه ای موفق خواهد بود.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان فرمودند : باید به مطالبات حضرت آقا عمل بکنیم و شعار ندهیم و این را بدانیم که رفتارهای هر یک از دانشجویان بسیجی در هر موقعیت زمانی و مکانی زیر ذره بین می باشد .دانشجویان بسیجی باید الگوی رفتاری، اخلاقی، علمی و جهادی باشند و ترازهای علمی، فرهنگی و ... دانشگاه از بین دانشجویان بسیجی باشد چرا که نام مقدس بسیج همراه دارند. ایشان با اشاره به اینکه موتور محرکه دانشگاه دانشجو است فرمود در راس این دانشجویان تشکل های دانشجویی، حلقه های بسیج می تواند پیوند دهنده دانشجویان در دانشگاه باشد.
احد بهشتی اصل با اشاره به برنامه های منظم خوابگاههای دانشجویی و با توجه به مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تشکل شورای خوابگاههای دانشجویی، از مسئول دانشجویی خوابگاه خواستار شدند تا برنامه های منظم و مدونی برای دانشجویان غیر بومی اجرا شود.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان در کنار مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ضمن برگزاری نشست های علمی، معنوی به حرکت های نمادین و عملی که بازتاب اساسی و رسانه ای در جامعه دارد (مثل روز درختکاری )را گسترش دهید.
احد بهشتی اصل در دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در سطح دانشگاه فنی و حرفه ای، کلیه دانشجویان را به ثبت نام و شرکت در این مسابقات دعوت نمودند. ایشان با اشاره به این که شرکت در چنین مسابقاتی مثل خوشنویسی فرمود: خط خوش، خوش فکری را به همراه دارد و مدیران آینده باید دارای خط خوش باشند. در ادامه معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای استان، دکتر یحیی نقی زاده ضمن تشکر و قدردانی از حضور سرپرست محترم دانشگاه در این نشست صمیمی و تشکر قدردانی از زحمات دانشجویان بسیجی، عمل گرایی، نوآوری در برنامه های بسیج را از اولویت ها بیان داشت ایشان در بخشی از سخنان خود مطالبی در خصوص توجه به آسیب شناسی دانشجویان و در برنامه های فرهنگی پرداخت. لازم بذکر است در ابتدای این جلسه صمیمی مسئول بسیج دانشجویی ضمن خیر مقدم به سرپرست محترم دانشگاه و مسئولین دانشگاه به گزارش مختصری از عملکرد بسیج دانشجویی در ترم گذشته و برنامه های آینده بیان داشتند. در ادامه هر یک از شورای محترم بسیج دانشجویی مطالبات، پیشنهادات و انتقادات خود را از مسولین دانشگاه بیان داشتند. در اکثریت صحبتهای شورای بسیج دانشجویی و برنامه هایی که پیش روی بسیج دانشجویی دانشگاه می باشد مطالبات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) پایه و اساس می باشد و بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی هم خط رهبری و انقلاب را هدف خود قرار داده اند.
در خاتمه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی هدیه ویژه ای به حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه و هدایایی به رسم یادبود به دانشجویان بسیجی اهدا نمودند.
 

 
  • نوشته شده
  • در سه شنبه 16 بهمن 1397
  • ساعت 15
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 17 بهمن 1397
  • ساعت 09
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh