دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : شنبه 20 بهمن 1397
کد 1497

حضور سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی ، دکتر میر رضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز ضمن عرض خیر مقدم به شرکت کنندگان توسعه اجتماعی و فرهنگی را لازمه و اساس توسعه هر جامعه بیان کرد و گفت: کنفرانس ملی توسعه اجتماعی الزامات، موانع و راهکارها به میزبانی دانشگاه تبریز فرصت مناسبی را برای تبادل تجربیات و نظریات علمی میان دستگاه های اجرائی و صاحنظران توسعه اجتماعی فراهم خواهد کرد

دکتر سجاد توحیدی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز نیز در این جلسه ضمن  اعلام  آمادگی کامل دانشگاه  تبریز برای برگزاری کنفرانس ملی توسعه  اجتماعی در روز سی بهمن  در تالار وحدت  این دانشگاه تبریز گفت: این کنفرانس در سه  بخش ارائه شفاهی و پوستری مقالات برگزیده، برپایی نمایشگاه جنبی دستاوردهای ادارات و سازمان هادر راستای توسعه اجتماعی و تهیه و ارائه مستند  اطلس اجتماعی استان آذربایجانشرقی با همکاری نهادهای مختلف برگزار خواهد  شد .
وی در ادامه تدوین  اطلس اجتماعی را  برای آشنایی بیشتر با  پتانسیل ها وتوانمندی های فرهنگی واجتماعی استان  ضروری دانست  و بر اهمیت  آن  در برنامه ریزی ها و ارائه راهکارهای کاربردی توسط مدیران، صاحبنظران ، دست اندرکاران و پژوهشگران عرصه  فرهنگ و توسعه  اجتماعی تاکید  کرد.
دکتر علی پورزیاد دبیر  اجرایی این  کنفرانس هم در این نشست ضمن  اشاره  به  تفاوت ماهوی این کنفرانس با  سایر کنفرانسهای علمی و دانشگاهی گفت: این کنفرانس می تواند  با  ارائه اسناد  قابل  استناد پتانسیل ها و توانمندی های موجود در سطح استان  را  در عرصه  توسعه  اجتماعی بازگو نماید، تا  اینکه صاحبنظران و دست اندرکاران  بتوانند با  شناسایی توانمندی ها، موانع و الزامات عرصه  اجتماعی راهکارهای مناسب جهت توسعه  اجتماعی اتخاذ  نمایند.
وی در ادامه با  اشاره  به  شروع  فرآیند  ثبت نام الکترونیکی و دریافت  مقالات  این کنفرانس از طول شش ماه گذشته افزود: استقبال  قابل ملاحظه ای از این  رویداد صورت گرفته  و از 100 مقاله دریافتی  حدود  55 مقاله  در توسط کمیته  داوران علمی مورد  تایید قرار گرفته  که  در دو بخش شفاهی و  پوستر در روز سی بهمن ارائه خواهند شد.
این عضو هیات علمی دانشگاه تبریر با اشاره  به  برگزاری نمایشگاه جانبی این کنفرانس گفت: در کنار این کنفرانس ملی نمایشگاهی از دستاوردهای توسعه اجتماعی استان در قالب کتاب، بروشور،گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی و ... ارایه خواهد شد.
مهندس بدر شکوهی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت و ضرورت کنفرانس ملی توسعه اجتماعی، همه سازمانهای استان و به ویژه دانشگاهها را به حضور حداکثری در کنفرانس دعوت نمود.
وی همچنین با تاکید بر  اهمیت تهیه مستند اطلس اجتماعی استان، کلیه ارگانها و سازمانها را به همکاری مناسب با دانشگاه تبریز جهت تهیه مستند مذکور فراخواند.
مهندس بدرشکوهی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: همچنین مقرر شده است که نمایشگاه جانبی در  این کنفرانس از دستاوردهای ادارات و سازمان ها در راستای توسعه اجتماعی برپا شود که درخواست می شود تمام ادارات و سازمانها به صورت جدی در این نمایشگاه حضور داشته باشند.
همچنین در ادامه نشست اعضای کارگروه به طرح مسائل مختلف مرتبط با حوزه کارکردهای فرهنگی و اجتماعی درسطح  جامعه پرداختند و مدیران اجرائی استان نیز متناسب با وظایف اجرایی مشخص شده بر اساس قانون و نشستهای قبلی کارگروه  به ارائه گزارش عملکرد در سال جاری و برنامه های مدنظر برای سال های آتی اشاه کردند.
جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان آذربایجانشرقی با حضور علی بدر شکوهی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌ شرقی و مدیران  فرهنگی و اجتماعی بیش از چهل  سازمان و ارگان  اجرائی برگزار شد.
لازم به ذکر است: در این نشست احد بهشتی اصل سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی حضور داشتند.
 

  • نوشته شده
  • در شنبه 20 بهمن 1397
  • ساعت 16
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در شنبه 20 بهمن 1397
  • ساعت 17
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh