دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : يکشنبه 28 بهمن 1397
کد 1514

سردار نقدی: صاحب اصلی گام دوم انقلاب شما جوانان عزیز هستید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در اولین سالگرد شهدای گمنام صحن دانشگاه میزبان معاون محترم فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
در این مراسم معنوی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به میهمانان این مراسم با شکوه علی الخصوص سبز قامتان سپاه همیشه پیروز عاشورا و سردار نقدی معاون محترم فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اساتید و دانشجویان یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای دانشجو دانشگاه، شهدای قیام 29 بهمن تبریز، شهدای گمنام را گرامی داشتند و حادثه اخیر تروریستی را محکوم و شهدای این حادثه را به حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترمشان و خانواده بزوگ سبز پوشان تسلیت گفتند. احد بهشتی اصل شهدا را مایه خیر و برکت برای میهمانان عزیزمان دانستند و تاثیر گذاری و مزار دو شهید آرمیده در صحن دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی را یک غنیمت بزرگ دانستند و حضور این شهدای محترم را از جمعی لحاظ برای این دانشگاه بسیار مفید و موثر مطرح نمودند .ایشان در ادامه سخنان خود با اشاره به عینیت بخشیدن به بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) این دانشگاه سعی بر آن دارد تا مطالبات حضرت آقا در عرصه عمل انجام دهد، افزود: از واژه پنجه های کارآمد که این واژه مختص دانش آموختگان و دانشجویان این دانشگاه است در تلاشیم بیانات گهربار مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را عملی کنیم. ایشان با اشاره به اینکه مفتخریم تکنسین ها و نیروهای کارآمد فنی و مهارتی تربیت می کنیم که خروجی این تربیت منجر به اشتغال بیش از 75 درصد جوانان تحصیلکرده فنی در عرصه کار واشتغال زایی ایجاد شده است. در ادامه این مراسم با شکوه معنوی، سخنران ویژه این مراسم معاون محترم فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه صاحب اصلی گام در انقلاب شما جوانان عزیز هستیم فرمود با اینکه سنی از ما سپری شده است ولی ما هم کنار شما این گام دوم انقلاب را پیش خواهیم برد.


سردار نقدی با اشاره به شهدای قیام 29 بهمن تبریز و شهدای حادثه تروریستی افزود: دشمن نقشه شوم خود را به گور خواهد برد گفت: انقلاب های متعددی در کشورهای مختلف اروپایی، آمریکایی، آفریقایی و... اتفاق افتاده ولی هیچکدام از این انقلاب ها از دشمن خود راحت به کار خود ادامه ندادند. ایشان با اشاره به اینکه بهترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران حفظ و نگهداری این انقلاب است گفت بعد از چهل سال انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای خوبی داشته است. معاون فرهنگی سپاه فرمودند: دشمنان انقلاب اسلامی ایران به خصوص آمریکا درصدد آن هستند تا با جنگ رسانه ملت و جوانان ایران را مایوس و ناامید نمایند در حالی که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در طلیعه پنجم انقلاب اسلامی ایران در گام دوم انقلاب مهم ترین چیز را امید دانستند و جوانان و ملت ایران هرگز از امید خود دست بر نخواهند داشت. در خاتمه سردار نقدی به آمار و ارقام و پیشرفت و آبادانی و منابع این کشور اشاره نمودند که در اکثریت حوزه های فنی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی, پزشکی، آبادانی روستاها و... پیشرفت های زیادی داشتیم و این از اثرات و برکات انقلاب اسلامی ایران می باشد. لازم به یادآوری است که در این مراسم معنوی سردار عابدین خرم، مسئول بسیج دانشجویی استان و ابوی گرامی شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا و خانواده های محترم شهدا و ایثارگران حضور داشتند و قبل از شروع مراسم بر مزار شهدای گمنام آرمیده در صحن دانشگاه ادای احترام نمودند و از نمایشگاه جانبی فرهنگی بازدید نمودند.

 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 28 بهمن 1397
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در چهارشنبه 1 اسفند 1397
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh