دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
کد 1590

بازدید رئیس فراکسیون آموزش های مهارتی مجلس از دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، میرحمایت میرزاده، عضو و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و رئیس فراکسیون آموزش های مهارتی مجلس شورای اسلامی که جهت ارزیابی وضعیت رشته های مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای استان به تبریز سفر کرده بود ضمن شرکت در مراسم بزرگداشت هفته آموزش و روز استاد و معلم که بدین مناسبت در سالن آمفی تئاتر آموزشکده فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز برگزار گردیده بود از امکانات و فضاهای آموزشی و کارگاهی این مرکز بازدید کردند.
ایشان با اشاره به عزم مجلس بر اشتغالزایی جوانان بر پایه مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان، دانشگاه فنی و حرفه ای کشور را سکاندار این جریان دانست و توضیح داد: در سال 98 فراکسیون تازه تشکیل آموزش های مهارتی مجلس تلاش خواهد نمود با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای، سازمان فنی و حرفه ای، دانشگاه جامع علمی و کاربردی و سایر دانشگاههای فنی و مهندسی که واجد آموزش مهارتی هستند دانشجویان و کارآموزان را بجای مدرک گرا بودن افرادی کارآفرین، ماهر و ثروت آفرین تربیت نماید و در برهه ای که دشمن درآمد نفتی ما را قطع نموده است با رونق بخشی به تولید، اقتصاد کشور را سامان بخشد. نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با تجلیل از اساتید این مرکز رجحان آموزشهای عملی در دانشگاه فنی و حرفه ای را ویژگی بارز این دانشگاه برشمرد و دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی را از دانشگاه های پیشرو در این عرصه دانست. دکتر احد بهشتی اصل، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجانشرقی نیز در ابتدای این مراسم با تبریک هفته آموزش و روز استاد و معلم از خدمات و تلاشهای ریاست، اساتید، کارکنان و دانشجویان این مرکز سپاسگزاری نموده حضور آقای
میر حمایت میرزاده در دانشگاه فنی و حرفه ای استان را منشای خیر و برکت برای دانشگاه دانستند. ایشان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری، تربیت نیروهای کاردان و مهارتی برای ایجاد پنجه های کارآمد و مهارتی را اولویت اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای برشمرد. جواد دخیلی، رییس آموزشکد فنی و حرفه ای شماره 2 تبریز با تشکر از تشریف فرمایی مهمانان ویژه مراسم از تلاش این مرکز بر آموزش های مهارتی و عملی اشاره و عنوان کردند: اغلب فارغ التحصیلان آموزشکده شاغل بوده و با راه اندازی کارگاههای تولیدی اشتغال آفرین بوده اند. این مراسم با اجرای برنامه های شاد هنری و اهدای جوایز به اساتید و دانشجویان نمونه خاتمه یافت. 

 
  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
  • ساعت 14
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh