دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
کد 1591

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته آموزش و روز استاد در آموزشکده ها و دانشکده های دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، بمناسبت هفته آموزش و روز استاد و معلم روز سه شنبه دهم اردیبهشت ماه مراسم باشکوهی در آموزشکده فنی و حرفه ای الزهرای تبریز با حضور دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و معاونین ایشان و نیز اساتید، کارکنان و دانشجویان این مرکز برگزار گردید.
آقای میرحمایت میرزاده، عضو و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات و رئیس فراکسیون آموزش های مهارتی مجلس شورای اسلامی که جهت ارزیابی وضعیت رشته های مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای استان به تبریز سفر کرده بود مهمان ویژه این مراسم بود. ایشان با تبریک روز استاد به تمامی اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان توجه بیش از پیش دانشگاهها به آموزشهای مهارتی بجای مدرک گرایی را مورد تاکید قرار دادند. نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: دلیل ناتوانی بخش تولید کشور عدم وجود مهارت در چها ر حوزه نوع، کمیت، محل و توزیع تولید می باشد که می بایست تولید کنندگان ما در همه این
زمینه ها کسب مهارت نمایند. ایشان مهمترین تلاش فراکسیون آموزش های مهارتی مجلس را حذف مدرک گرایی در کشور و جایگاه بخشی به مقوله مهارت دانست و تاکید کرد دانش آموختگان ما می بایست بجای یافتن کار و استخدام خود این قابلیت را کسب نمایند که با اشتغال زایی، افراد را به استخدام درآورند. میرزاده با تجلیل از تلاشهای صورت گرفته در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در عرصه آموزش های مهارتی، این دانشگاه را بهمراه سایر دانشگاه های مهارت آموز در زمره مراکز هدف فراکسیون آموزش های مهارتی مجلس برشمرد که اقدامات و پویایی آنها نقش مهمی در تحقق اهداف این فراکسیون دارد. دکتر احد بهشتی اصل نیز در ابتدای این مراسم با تبریک هفته آموزش و روز استاد از تلاشها و خدمات کلیه همکاران بویژه اساتید و دانشجویان این مرکز تقدیر و سپاسگزاری نمود و موفقیتهای چشمگیر دانشگاه استان را مرهون همکاری و همراهی عالمانه و صمیمانه این بزرگواران دانست. ایشان با اشاره به چشم اندازهای روشن دانشگاه فنی و حرفه ای حرکت بسوی تحقق این اهداف را رسالت اصلی دانشگاه استان عنوان کرد و تلاش و کار بیشتر بویژه در بخش مهارتی، کارآفرینی، درآمدزایی و اشتغال زایی را خواستار شد. در ادامه مراسم ضمن اجرای برنامه های شاد و متنوع از تعدادی از اساتید نمونه و دانشجویان برتر این مرکز نیز تجلیل شد.

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398
  • ساعت 15
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh