دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 11 تير 1398
کد 1652

گامهای بلند دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در مسیر تحقق اهداف طرح تجهیز با برند ملی

با حضور مهندس حسن صدیقی، نماینده اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز و صاحب صنایع معدنی نمونه در کشور، راههای تعامل و مشارکت حداکثری صنایع و تولید کنندگان استانی در طرح تجهیز کارگاهها با برند ملی بحث و بررسی گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، حسن صدیقی پس از بازدید از کارگاههای موجود در داخل دانشگاه فنی و
حرفه ای استان و آشنایی با توانمندیها و قابلیت های آموزشی و تولیدی این مراکز، ضمن دیدار با دکتر بهشتی اصل، رئیس دانشگاه استان از علاقمندی و آمادگی کامل خود با دانشگاه فنی و حرفه ای استان خبر داد. ایشان در این دیدار با تبیین وضعیت معدنی و صنایع معدنی استان بر لزوم ایجاد دپارتمان فرآوری در داخل استان تاکید و این ضرورت را سبب ساز ارزش افزوده بالا برای مواد معدنی، جلوگیری از خام فروشی و ایجاد صنایع معدنی جدید عنوان کردند. این عضو کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی تبریز با اشاره به ظرفیت های دانشگاهی در زمینه پژوهش، آموزش و تربیت نیروهای متخصص این مراکز را تکمیل کننده چرخه تولید در کشور دانستند و افزودند: بدون شک ارتباط صنعت و دانشگاه بیش از این می تواند ساماندهی بشود و ما سعی خواهیم کرد گروههای مختلف تولیدی برتر در استان را با دستاوردها و قابلیت های بالقوه و بالفعل دانشگاه آشنا و درگیر نماییم. دکتر احد بهشتی اصل نیز در این دیدار ضمن سپاسگزاری از همراهی و ارتباط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی با دانشگاه فنی و حرفه ای، آمادگی کامل مجموعه دانشگاه استان با شکل گیری دپارتمان فرآوری در داخل دانشگاه را اعلام و از زحمات شخص آقای مهندس صدیقی از بابت هماهنگی حضور تولیدکنندگان و برندهای داخلی در این دانشگاه تقدیر و تشکر کردند. همچنین در این دیدار مقرر گردید با هماهنگی آقای حسن صدیقی با انجمن صنفی کارفرمایی تولید کنندگان فولاد و صنایع وابسته استان آذربایجان شرقی، مدیران عامل کارخانجات فولاد استان، بعنوان یکی از گروههای تولیدی، صنعتی برتر کشور، هفته آینده از دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی بازدید نمایند.  
آلبوم تصاویر مهندس صدیقی

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 11 تير 1398
  • ساعت 05
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh