دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 7 مرداد 1398
کد 1672

در راستای اجرای طرح تجهیز کارگاهها با برند ملی، رضا شریفی، مدیر مجتمع مس آذربایجان ( سونگون ) در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی حضور یافت.

بمنظور توسعه و گسترش ارتباط دانشگاه با صنایع بویژه واحدهای بزرگ صنعتی استان و نیز عملیاتی نمودن طرح تجهیز با برند ملی، دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دوشنبه هفتم مرداد ماه میزبان رضا شریفی، مدیر مجتمع مس آذربایجان بود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در این دیدار که فیروز محمدی، رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران اهر نیز در آن حضور داشتند، احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن سپاس ویژه از تشریف فرمایی آقای مهندس شریفی به صحن دانشگاه فنی و حرفه ای استان این حضور و ارتباط را گام مهمی در همسو کردن اهداف و برنامه های دانشگاه با نیازها و اولویت های صنایع و واحدهای تولیدی دانستند و عنوان کردند: کلیه امکانات و فضاهای آموزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی، رفاهی و ورزشی تمامی آموزشکده ها و دانشکده های فنی و حرفه ای استان در خدمت صنایع بویژه صنعت سرافراز مس آذربایجان می باشد و در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مزین به نام رونق تولید گردیده است امیدواریم این دانشگاه بتواند قدمهای اثرگذاری در توسعه و تعالی این صنعت مبارک بردارد. ایشان افزودند: دانشگاه فنی و حرفه ای با اجرای طرح تجهیز کارگاهها با برند ملی مصمم است تا با ارائه خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی، بازآموزی، کارگاهی و ساخت و تولید، رفاهی و ورزشی بعنوان بازوی پشتیبان در کنار صنایع قرار گیرد و ضمن بهره مندی از ظرفیت های گسترده این مراکز صنعتی نسبت به رفع مشکلات و نیازهای آنها نیز گام بردارد. رضا شریفی، مدیر مجتمع مس آذربایجان نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد خود در دانشگاه فنی و حرفه ای استان از ریاست، استادان و دانشجویان این دانشگاه دعوت کرد تا از مجتمع مس سونگون بازدید نمایند. ایشان بر اهمیت امر آموزش در ارتقای سطح کیفی و راندمان عملکرد پرسنل شاغل در صنایع اشاره کرده و گفتند: ما نیاز داریم تا برای پرسنل جدید الاستخدام خود در همان شروع بکار دوره های آموزشی و برای سایر نیروهای قدیمی دوره های بازآموزی و توانمند سازی برگزار نماییم که با توجه به توان بالا و به روز بودن کارگاهها و آزمایشگاههای موجود در دانشگاه فنی و حرفه ای استان می توان از خدمات آموزشی این مرکز بهره مند شد. وی همچنین با اشاره به اجرای میزان بالای طرحهای پژوهشی در مجتمع مس آذربایجان و نیز توانمندی اداره پژوهش دانشگاه فنی و حرفه ای استان، استفاده از  ظرفیت بالای دانشگاهی در امر تحقیق و توسعه مجتمع مس آذربایجان را خاطر نشان شدند و افزودند: اداره پژوهش دانشگاه فنی و حرفه ای استان می تواند ضمن برقراری ارتباط با واحد تحقیق و توسعه مجتمع مس آذربایجان و معرفی توان و ظرفیت های خود، در اجرای این طرحها مشارکت نماید. ایشان ادامه دادند: با شناختی که اینجانب از کارگاهها و آزمایشگاههای مجهز این دانشگاه سراغ دارم این کارگاهها می توانند در ساخت و تولید قطعات صنعتی مورد نیاز واحدهای صنعتی مجتمع مس آذربایجان نیز مشارکت کنند. رضا شریفی همچنین با اشاره به وجود فضاهای ورزشی و تمرینی و نیز اقامتی در دانشگاه فنی و حرفه ای بهره گیری از این امکانات را برای پرسنل مجتمع مس و باشگاه فرهنگی، ورزشی سونگون خواستار شد. در پایان این دیدار مقرر گردید در اولین فرصت با برگزاری جلسات کارشناسی، نسبت به انعقاد تفاهم نامه های همکاری فیمابین دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و مجتمع مس آذربایجان اقدام گردد.    
آلبوم تصاویر سونگون

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 7 مرداد 1398
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 7 مرداد 1398
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh