دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : سه شنبه 8 مرداد 1398
کد 1675

کسب مقام نائب قهرمانی چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان سراسر کشور در رشته های والیبال و بسکتبال توسط سروقامتان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی

در چارچوب مسابقات چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه بوعلی سینای همدان در حال برگزاری است تیم های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی موفق شدند در رشته های والیبال چهار نفره و بسکتبال سه نفره عنوان دومی این مسابقات را کسب نمایند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان سراسر کشور از سوم مردادماه سال جاری با حضور ۱۹۰۰ نفر از ۳۱ استان کشور آغاز گردیده و در آن یک هزار و ۴۱۱ دانشجو به عنوان شرکت‌کننده و ۴۸۹ نفر در بخش کادر اجرایی و فنی حضور دارند. گفتنی است ۱۳۹ دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی از دانشگاه‌های غیرانتفاعی، پیام‌نور، روزانه، فنی و حرفه‌ای، فرهنگیان و دانشگاه جامع علمی-کاربردی در این المپیاد شرکت کرده‌اند و در ۹ رشته والیبال چهارنفره، بسکتبال سه‌نفره، فوتبال گل‌کوچک، آمادگی جسمانی، فریزبی، طناب زنی، هفت‌سنگ مهارتی، دارت و هندپلو با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. به گفته قنبری، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، این دانشگاه در دو رشته والیبال چهار نفره و بسکتبال سه نفره در این مسابقات حضور داشت که تیم والیبال پس از غلبه بر تیم هایی از کردستان، یزد، ایلام، اصفهان، آذربایجان غربی و کرمانشاه به مرحله فینال راه یافت. این تیم در فینال بازی را بر تیم دانشگاه مازندران واگذار کرد و در نهایت به مقام نائب قهرمانی این سری از مسابقات رضایت داد. همین سرنوشت بر تیم بسکتبال دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز رغم خورد و این تیم پس از عبور از سد تیم هایی چون اصفهان، شهید بهشتی تهران، یاسوج، رازی کرمانشاه و مازندران بازی را در فینال به تیم فردوسی مشهد باخت و دوم شد. یادآور می شود چهارمین المپیاد ورزش های همگانی دانشجویان سراسر کشور امروز سه شنبه هشتم مردادماه بکار خود پایان می دهد و کاروان ورزشی دانشگاه استان امروز به دانشگاه بر می گردند.
آلبوم تصاویر المپیاد ورزشی

  • نوشته شده
  • در سه شنبه 8 مرداد 1398
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در سه شنبه 8 مرداد 1398
  • ساعت 13
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh