دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 1 آبان 1398
کد 1736

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای الزهراء (س) تبریز منصوب شد.

طی حکمی از سوی دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، خانم تهمینه حسنی لر به سمت سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای الزهراء (س) تبریز منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، روز سه شنبه 30 مهرماه دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه استان با حضور در مراسم معارفه سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای الزهراء (س) تبریز ضمن تقدیر و تکریم از خدمات و زحمات ریاست، استادان و کارکنان این آموزشکده، لزوم برنامه ریزی مدون و جامع نگر در عرصه برنامه های فرهنگی، توجه به کلیه نیازهای رفاهی و آسایشی دانشجویان و نیز برقراری تعامل و همکاری سازنده و بیش از پیش بین واحدهای مختلف آموزشکده را خواستار شدند. نسرین روشن میلانی، رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای الزهراء (س) تبریز نیز در این مراسم با تمجید از تلاشها و خدمات اثرگذار سرکار خانم حسنی لر در حوزه های مختلف آموزشکده، از تفقد و توجهات ویژه دکتر بهشتی اصل نسبت به آموزشکده الزهراء (س) تشکر و قدردانی کرد. در خاتمه این مراسم، حکم انتصاب سرکار خانم تهمینه حسنی لر به سرپرستی معاونت فرهنگی و دانشجویی آموزشکده فنی و حرفه ای الزهراء (س) تبریز توسط ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان به ایشان اعطاء گردید. شایان ذکر است، خانم حسنی لر سابقه همکاری در بخشهای دانشجویی، فرهنگی و حراست آموزشکده فنی و حرفه ای الزهراء (س) تبریز را در کارنامه دارد.
متن حکم انتصاب به شرح زیر است:
همکار محترم سرکار خانم تهمینه حسنی لر
با سلام و احترام؛
بدینوسیله به پیشنهاد ریاست محترم آموزشکده فنی و حرفه ای الزهراء تبریز با حفظ سمت به عنوان « سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی آموزشکده فنی وحرفه ای الزهراء تبریز» منصوب می شوید، امید است با استعانت از خداوند منان، توجهات حضرت ولی عصر (عج ا...) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همفکری و بهره مندی از توانایی و همدلی نیروهای آن حوزه و اساتید گرانقدر و همکاران عزیز و استفاده بهینه از ظرفیت ها، منابع و استعدادهای موجود در آن مرکز در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام آموزش عالی بر اساس شرح وظایف محوله و مقررات و زیر نظر مسئولین مربوطه موفق و مؤید باشید.
آلبوم تصاویر حسنی لر

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 1 آبان 1398
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh