دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 6 آذر 1398
کد 1755

با حضور معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای ایران مراسم تکریم و معارفه معاونت آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

با حکم دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی دکتر محمد اسدپور بعنوان معاون جدید آموزشی، پژوهشی و فناوری این دانشگاه منصوب و از زحمات مهندس منصور یوسفی نیا تجلیل و تقدیر گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر غلامرضا کیانی، معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در مراسم تکریم و معارفه معاونت آموزش، پژوهشی و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی که با حضور دکتر سید محسن حسینی مقدم، سرپرست اداره کل گسترش دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، معاونان، روساء ادارات، استادان، کارکنان و نیز دکتر ضیاءالدین دائی کوزه کنانی و دکتر کاظم زارع، رئیس و معاون پژوهشی دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز در سالن دانش این دانشگاه برگزار شد، حضور دکتر اسدپور در سکانداری امور آموزش، پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای را مبارک و پر برکت دانسته و این حضور را برگشت دوباره و با انرژی و توان مضاعف به آغوش دانشگاه فنی و حرفه ای عنوان کردند. ایشان با تقدیر و قدردانی از زحمات و تلاشهای ارزنده مهندس منصور یوسفی نیا در طول مدت معاونت، برای ایشان در انجام ماموریت خارج از اداره آرزوی موفقیت کردند. دکتر احد بهشتی اصل نیز با تمجید از زحمات و اقدامات مهندس یوسفی نیا، همکاری مجدد دکتر محمد اسدپور با دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی را بسیار مهم و اثرگذار دانسته کاربلدی، توانمندی، شایستگی، آشنایی با فضای آموزشی و کاری دانشگاه، خوش فکری و دلسوزی را از مشخصه های شخصیتی و مدیریتی ایشان برشمردند. دکتر محمد اسدپور نیز در سخنان کوتاهی از توجه و تفقد دکتر بهشتی اصل و مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای و از حمایتهای دکتر کوزه کنانی و دانشگاه تبریز تشکر و سپاسگزاری نمود، همکاری و همدلی تمامی همکاران را در موفقیت و تعالی معاونت آموزشی خواستار شد. مهندس یوسفی نیا نیز در این مراسم دکتر اسدپور را یار و همکار پیشکسوت و قدیمی خود دانسته از قدرشناسی و توجهات مسئولان دانشگاه تقدیر و تشکر نمود. شایان ذکر است دکتر محمد اسدپور از اعضای هیئت علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز بوده که سالها سابقه همکاری با دانشگاه فنی و حرفه ای استان را در حوزه آموزش در کارنامه دارد. دکتر بهشتی اصل در حکم دکتر اسدپور اظهار داشته است: امید است با استعانت از خداوند منان، توجهات حضرت ولی عصر ( عج ا...) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با همفکری و بهره مندی از توانایی و همدلی نیروهای آن حوزه و استادان گرانقدر و همکاران عزیز و استفاده بهینه از ظرفیت ها، منابع و استعدادهای موجود در آن مرکز در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام آموزش عالی ( فنی و حرفه ای ) بر اساس شرح وظایف محوله و مقررات و زیر نظر مسئولان مربوطه موفق و موید باشید.  
آلبوم تصاویر اسدپور اصلاحی

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 6 آذر 1398
  • ساعت 10
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh