دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 30 دي 1398
کد 1775

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی: اخلاص، کلیدواژه تمامی موفقیت ها و پیشرفت های نیروهای بسیجی و انقلابی است.

روز یکشنبه، بیست و نهم دی ماه سال جاری دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با حضور در کانون بسیج دانشجویی دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک تبریز با دانشجویان بسیجی دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، در ابتدای این دیدار، دکتر بهشتی اصل طی سخنانی با اشاره به جمله تاریخی حضرت امام (ره) که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد، در خصوص تفکر بسیجی و انقلابی مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی اظهار داشتند: ما در طول تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران به عینه شاهد بودیم کارهایی که از روی اخلاص و برای خدا انجام شده اند همیشه مانا و اثربخش مانده اند. حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشانه استقبال مردم از کلیدواژه اخلاص و کار برای خدا بود و این شخصیت والا و فرمانده بینظیر جبهه های نبرد با کفر و استکبار همیشه در ذهن تاریخی ملت شهیدپرور ایران ماندگار خواهد بود. ایشان با تأکید بر حضور پرشور و فعالیت مسئولانه دانشجویان بسیجی در صحنه های فرهنگی دانشگاه بیان کردند: موفقیت های فردی برای دانشجویان بسیجی علیرغم اهمیت بالا کافی نیست و انتظار می رود این پتانسیل عظیم مخلص در جهت برآوردن نیازهای فرهنگی دانشگاه نیز فعالانه گام بردارند. حجت الاسلام حاج آقا علیزاده، رابط نهاد رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز با اشاره به فتنه های بعدی رخداده پس از مراسم تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی گفتند: وجود این فتنه ها که با هدف ضربه زدن به حلقه اتحاد ملت صورت گرفتند در عین ناخوشایندی و تألمات، در شناساندن چهره واقعی منافقان و دشمنان پنهان و پیدای مردم و نظام بسیار تأثیرگذار بود. دکتر یحیی نقی زاده، معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه استان نیز ضمن تقدیر از همراهی و فعالیتهای حوزه بسیج دانشجویی، توجه وافر و بیش از پیش به قوانین و مقررات دانشگاهی را توصیه کرده آنرا الگویی عملی برای سایر دانشجویان برشمردند. در انتهای این نشست، کلیپی از اقدامات صورت گرفته در معاونت های مختلف حوزه بسیج دانشجویی شهید باقری دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در طول یکساله اخیر پخش گردید. ساقی، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه استان ضمن قدردانی از حضور ارزشمند و امیدبخش ریاست دانشگاه استان در جمع دانشجویان بسیجی، فعالیتهای انجام گرفته در حوزه را در جهت برآورده کردن منویات رهبری و رشد و تعالی دانشجویان عنوان کرد.
آلبوم تصاویر کانون

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 30 دي 1398
  • ساعت 12
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 30 دي 1398
  • ساعت 14
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh