دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : چهارشنبه 30 بهمن 1398
کد 1791

جهت تجلیل از مقام رفیع شهید سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی رقم خورد: جانشین فرماندهی لشکر 31 عاشورا در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی حضور یافت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده، جانشین فرماندهی لشکر 31 عاشورای آذربایجان شرقی و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ضمن دیدار با دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان در مراسم گردهمایی رهروان شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره دو شهید گمنام دانشگاه فنی و حرفه ای استان شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر بهشتی اصل در ابتدای این مراسم طی سخنانی از حضور ارزشمند سردار عباسقلیزاده بعنوان سردار نامی و با وفای ولایت و از همرزمان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در صحن دانشگاه فنی و حرفه ای استان قدردانی و سپاسگزاری نمود. ایشان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) در خصوص شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی گفتند: از برکات شهادت این سردار بزرگ اسلام این است که نشان داد انقلاب زنده است و چشمان غبار گرفته نا اهلان را فروشسته، دشمن را مجبور کرد در برابر عظمت ملت ایران سر تعظیم فرود آورد. بدون تردید واکنش دلیرانه و قدرتمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حیثیت ابرقدرت گونه آمریکا ضربه زد که جا دارد از شجاعت، لیاقت و توانمندی تمامی سرداران اسلام بویژه سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و کلیه همرزمان ایشان تقدیر و تشکر نماییم که هرگونه امنیت، آسایش و اقتدارمان را در جهان مدیون فداکاری و ایثار این بزرگواران هستیم. سردار عباسقلیزاده نیز در این آئین با تمجید از اقدامات شایسته دانشگاه فنی و حرفه ای در گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، مدیریت و مجموعه دانشگاه فنی و حرفه ای استان استان را پیشرو و فعال در جریانات انقلابی و دینی استان برشمرد. ایشان در بخشی از سخنان خود با اشاره به وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشتند: وصیت نامه سردار سلیمانی را که به حق می توان جهاد اکبر نامید و مکمل تمامی سلحشوریها، رزمندگی ها، نبردها و مبارزات جهاد اصغری این سرباز رشید اسلام در درگیری و تقابل با فتنه های جهان اسلام می باشد، مملو از رهنمودهای قرآن، ائمه، احادیث، فرمایشات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده و دربرگیرنده توصیه های مبارزه با نفس و حفظ دین و ارزشها هست. شایان ذکر است پیش از آغاز این مراسم سردار عباسقلیزاده و شرکت کنندگان، با حضور بر سر مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس مدفون در صحن دانشگاه فنی و حرفه ای استان و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.  
آلبوم تصاویر عباسقلیزاده

  • نوشته شده
  • در چهارشنبه 30 بهمن 1398
  • ساعت 11
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در ***
  • ساعت --
  • توسط
نظرات شما
captcha refresh