دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
flag
تاریخ : دوشنبه 26 خرداد 1399
کد 1820

انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با بزرگترین مجموعه طراح و سازنده بردهای الکترونیکی شمال غرب کشور

دکتر جعفر صبحی قشلاقی، موسس و مدیرعامل صنایع صبح پارلار آسیا ضمن بازدید از بخشهای مختلف دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی و دیدار با دکتر احد بهشتی اصل، رئیس دانشگاه استان، زمینه های بهره مندی متقابل از امکانات و فضاهای دو مجموعه را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، دکتر احد بهشتی اصل در آئین انعقاد تفاهم نامه همکاری با صنایع صبح پارلار آسیا، ارتباط و نزدیکی بیش از پیش صنعت و دانشگاه را زمینه سازی برای توسعه پایدار صنعت، کارآفرینی، اشتغال زایی و ثروت آفرینی عنوان کرده، آمادگی کامل دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی بر گسترش تعاملات و همکاریهای سازنده با مراکز تولیدی، صنعتی و کارآفرینی را اعلام نمود. ایشان اظهار داشتند: مراکز استانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی با تمامی امکانات و فضاهای آموزشی، رفاهی، پژوهشی و ورزشی گسترده و نیز وجود استادان مجرب و کارآمد، موقعیت مناسبی جهت آموزش و ارتقاء دانش فنی کادر تولیدی شرکتها و مراکز صنعتی محسوب می شوند که امکان برگزاری پودمان ها، کارگاهها و دوره های آموزشی متعدد در طول سال در آنها وجود دارد. دکتر بهشتی اصل افزودند: از سوئی دیگر مشارکت و همکاری صنایع و برندهای استانی در تجهیز و بروز رسانی کارگاهها و آزمایشگاههای دانشگاه فنی و حرفه ای نیز بسیار ارجمند و ستودنی است چرا که سبب ساز تعالی و بهبود کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه خواهند بود. دکتر صبحی نیز در این مراسم ضمن خرسندی از مشاهده گستردگی امکانات و فضاهای آموزشی و جانبی دانشگاه استان بر علاقمندی مجموعه صبح پارلار آسیا بر استفاده حداکثری از ظرفیت های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی تأکید کرد. برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل صنایع صبح پارلار آسیا، فراهم سازی زمینه های جذب و بکارگیری فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه فنی و حرفه ای استان، برگزاری دوره های توانمند سازی استادان دانشگاه استان در داخل کارخانه، برپایی دوره های کارآموزی و واگذاری انواع بردهای الکترونیکی آموزشی از جمله موارد مورد تفاهم بودند که به امضاء طرفین رسیدند.
آلبوم تصاویر قشلاقی

  • نوشته شده
  • در دوشنبه 26 خرداد 1399
  • ساعت 01
  • توسط روابط عمومی
  • ویرایش شده
  • در دوشنبه 26 خرداد 1399
  • ساعت 01
  • توسط روابط عمومی
نظرات شما
captcha refresh